Når dere slår sammen kontoene får dere den totale poengsummen samlet. De eldste poengene går først ved bruk, noe som kan være litt utfordrende hvis du slår sammen konto med en kompis f.eks for å bestille tur sammen.
Er det noen som har fått til flere enn 8 segmenter i det siste? På hjemreise fra vår påskeferie, har vi booket følgende: BWN-SIN SQ F SIN-BKK TG C BKK-CDG TG F Har vi tilgang til private room med ankomst SQ F? Har vi gjort rett ved å fly TG i stedet for SQ for BKK? Jeg tenkte det var lurest siden vi da blir hentet ved flyet? Har det noe å si for access til SQ F lounge/private room at vi kommer inn med SQ F, men flyr videre med et annet selskap?
Kan ikke svare 100% for Private Room, men det er flere her som har rapportert at du får tilgang dit, med ankommende SQ F, uavhengig om du skal videre eller ikke. Når det gjelder SIN-BKK så blir du hentet ved flyet i BKK selv om du ankommer med SQ C og skal videre med TG F, gjorde dette senest for 2 uker siden.
Takk for svar! Da frister det å bytte til SQ med nye regionalbiz på B787. Ser at TPR ligger i Terminal 3. Er det lengst å gå til Terminal 1 eller Terminal 2?
Viss jeg, samboer og min bror oppretter en slik SAS point share gruppe: Er det da mulig at jeg kan booke SAS C til SAS GO (via SAS MC PREMIUM) for bare min bror? eller må jeg være med på turen for at det skal fungere?
Kan man bruke CT hos Eurowings? Ser at de åpner ruter til MRU og bestillinger tas fra 13 mars, og jeg har tenkt å dra til MRU så da hadde det vært toppen med litt større muligheter for sete med EBP
Hei folkens, lurte bare på når man endrer CT bestilling når man ringer Tallinn så koster det 450kr per person, men er dette hver gang eller betaler man 1 gang ved endring? Fikk beskjed i går om man endrer innen 24 timer så koster det 150kr hmm.... og kan man bestille 3 voksne samtidig og samtidig bruke CTen eller må man bestille 2 først bruke CT og deretter bestille 1 separat?
Er det ikke bare sånn at når man booker en reise så må man betale avgifter inkludert servicegebyret på 450 kroner, for eksempel 1500 kroner tilsammen. Når man så ønsker å endre etter det har gått 24 timer så får man tilbake 1050 siden de 450 ikke er refunderbare, og så trekkes det nye 1500 kroner (eller mer/mindre hvis det er andre avgifter dit man endrer til). Endrer/kansellerer man innen det har gått 24 timer så får man alt refundert, inkludert de 450 kronene. Evt endringsgebyr på 150 kroner kommer vel i tillegg?
Det var diskutert her inne på forumet tidligere men klarer ikke å finne det ut hvor det var skrevet om det. Er flere som har diskutert det men skal lette meg fram.
Noen av dere som har blitt belastet dobbel medlemsavgift for februar? Prøvde å få orden på dette med en svenske som ikke forsto norsk men ga opp Kan jeg si opp kortet etter CT å beholde CTen? Kommer til å si opp kortet når jeg har ct. Lei av tull og amatørskap.
Jeg har ikke funnet noe i vilkårene som sier at ct kan kreves tilbake om man sier opp kortet. Et alternativ er jo å nedgradere til gratis kortet og bare la det ligge i skuffen
8 segmenter ble i hvert fall problematisert flere ganger under dagens samtale med en mannlig agent i Tallinn. Tror flere her har fått til 10 segmenter, slik at dersom du er heldig og møter på en behejlpelig og løsningsorientert agent så løser det seg vel med den ekstra turen til og fra Oslo som noen trenger. Noen som har fått til 10 nylig?
Jeg har funnet noen interessante biletter gjennom Expertflyer, blant annet klasse "J" med Turkish Airlines, såkalt "Business upgrade", er disse tilgjengelige ved CT-bestilling?
Hei, vurderer å bruke min CT nå til påske på en komfortabel tur til USA. Men min reisepartner skulle gjerne reist hjem tidligere enn meg (da jeg skal videre). Lar dette seg gjøre ved bestilling (over tlf) eller endring i etterkant?
Noen som har vært heldige med 10 som du nevner, noen får 9 om de er heldige og treffer en kjekk agent, senest forrige uke prøvde jeg meg på 9 segment men fikk bare 8. Et annet tips kan jo være å booke 8 segmenter først via Tallinn og så endre reise ruten via sas tlfen (ikke igjen Tallinn) fordi dem har jo mange agenter så har man litt flaks og har du funnet den "nye" reise ruten kan det være at du faktisk får endret den til nye reise ruten du ønsker.