Noen som har fått til å reservere sete på nett med CA? Eneste legs på CT-turen jeg ikke får det til på...
Jeg fikk kontakt med de igår, men fikk ikke reservert selv etter mange forsøk. Billettene var allikevel tilgjengelig idag når jeg ringte kl 9, men var bare 1 leg som ble funnet i dere system. De billettene med united airlines klarte de ikke og finne. Nå har vi ihvertfall en komplett Hawaitur t/r, selv om vi gjerne vil reise ned noen dager før - og ikke i økonomi på vei hjem ;p
1. Nei, f.eks. er Asia 225' pr. passasjer tur/retur (med mindre du har CT selvfølgelig). Poenguttaket prises etter hvilken klasse du har pr. veg, og du kan da ha så mange F flights som du klarer å finne hver veg. Sjekk denne for alle priser: https://www.sas.no/eurobonus/poengtabeller/ Du må se på tabellen som heter "Star Aliiance) 2. Open jaw betyr bare at returen starter på en annen flyplass en du reiste til på utreisen. Begrensningen er at den åpne strekningen ikke kan være lengre enn lengste flight på bonuseisen. Ut i fra dette vil jeg tro at eksemplet ditt er lovlig 3. I utgangspunktet bare 1 transittstopp i hver sone. Sonene kan du også finne i linken ovenfor
Noen som har klart å endre CT bestillingen på tlf til SAS og ikke til Tallinn? Har avreise en søndag og lurer på om det er mulig å få endret til LH first om de slipper billetter dagen før, altså lørdag og Tallinn er stengt.
Vet om folk som har fått nei i helgene, inkludert meg selv. Jeg skulle kun booke SAS Plus billetter, ikke Star Alliance en gang. Null og niks hjelp.
Hei folkens, et sjapt spørsmål er sikkerhetskoden for CT opptjent hos DnB Bank og SAS Amex den samme når man ringer til Tallinn og bestiller, eller kodene hver for seg? Takk for svar
Jeg mener å ha opplevd begge. At en forandring ble utstedt der og da, mens en billett ble reservert og billettert og belastet mandagen etter. Det er uansett verdt å ringe og forsøke.
Ringte Tallinn, de fikset det greit. Da fikk jeg muligheten til å sjekke etter mulige nye F-tilgjengeligheter i samme slengen
God kveld fra Oljehovedstaden.. Har SEB MC P level 4 og går nå gravid med tanker om Amex Elite. Iflg MC appen så har jeg merkelig nok klart å svi av nærmere 600k siste 10 måneder. Gitt at min lokale Kiwi aksepterer Amex sammen med noen andre steder, så ser jeg for meg at 300k i forbruk kan være mulig. Siden vi er en familie på 4 som reiser, så er jeg da avhengig av 2 CT’er for å få hele gjengen på tur. Hva erfaringer/utfordringer har/ser folk med å booke familien på 2 CT’er?
At det kan være krevende å finne fire ledige C eller på samme flight innimellom. 4 ledige F tilhører vel sjeldenhet.
Har en resa till Thailand/Vietnam øver påsk 2020. 2 vuxna 2 barn (3 och 5år) LX ZRH-BKK och hemmåt med SQ SIN-AMS i C. 2xCT + 330k EB plus lite mynt i avgifter och skatt. Det fanns alternativ till resan, vi var først inbokade på Osl-Ist-Cancun med TK t/r i C. Så är du ute i god tid och har ett flexibelt resmål så bør det gå ganska fint. *Stick ord: Framførhållning, Lycka till
I følge en tidligere samtale jeg hadde med SAS/Tallin, vil de helst ha det gjort fire timer før flight, siden de må utstede billettene også, før innsjekk overtar dem. Mener grensen går ved 2 timer, men man skal jo også pakke og komme seg til flyplassen.
Har booket LH F med utreise samme dag flere ganger. Mener de nevnte +/- 4 timer før som grense for å garantere at billettering etc. gikk knirkefritt.
Gjelder dette endringer på eksisterende bookinger også? Mener jeg har lest at det må gjøres dagen i forveien?