Sas sin sikkerhets kode. Kan få tilsendt på sms under bestilling til telefon nummer som er registrert på kontoen. Eventuelt om eier av konto kan koden på forhånd.
Har pr nå ny TG F kabin, men det er jo et lite lotterI om det faktisk ender opp slik. Jeg vet jo innerst inne hva jeg vil, måtte bare ha en bekreftelse herfra En annen ting er som @Insomnia4u nevner angående natt vs dagflight. Verserer jo litt rykter om SQ F på PVG-SIN, så følger opp den inn mot avreise. Den avgangen er perfekt linket opp mot LH FRA-PVG, så det hadde vært en topp utreise.
Ja, vel.. =) Hvor pålitelige er de ryktene? Jeg flyr FRA/MUC-PEK-BKK men ønsker helst å prøve FRA/MUC-PEK-SIN-BKK (med SQ F på PEK-SIN). Men FRA/MUC-PVG-SIN-BKK kan jo være et fint alternativ.
Foreløpig bare det her: https://www.businessclass.se/forum/...gsbart-med-eurobonus-2018-02-27.92831/page-60 Gi gjerne tilbakemelding hvis du får treff hos Tallin! Spurte i dag om noen random datoer, men ingen treff.
Hei, Ekstremt nybegynner på dette, men har klart å skrape sammen nesten 130.000 poeng nå i bonuspoeng, i tillegg til at jeg klarte å fikse Companion ticket ifjor. (som forøvrig går ut på dato i Januar 2020). Jeg trodde det var så enkelt som å gå inn på sas sine sider, og bestille en tur til Miami for fruen og meg på Business, men så lett var det ikke. Har lest at man må kontakte noen i utlandet for å få dem til å fikse det over telefon, og gå via United Airlines sine sider for å søke osv. og jeg blir derfor veldig forvirret av dette Fruen og jeg ønsker oss en tur til Miami om ca. 1 år (grunnet små barn), og ønsker da å reise business og bruke da både Eurobonus poengene, og Companion ticket. Noen som vil hjelpe en stakkars nybegynner med instruksjoner som er lette å følge?
for SAS.no er det lettes og søke tilgjengelighet på: https://awardhacks.se/ for deretter og booke på SAS.no. her får du en enkel og grei oversikt uten og måtte søke dato for dato. Du kan også søke A* biz her, men har brukt det veldig lite. for A* biz her: For *A First må du ringe Companien Ticket kontoret i Tallinn på: 64816099. Ruter som er mer kompliserte med stoppover osv som ikke kommer fram på SAS.no må også bestilles over telefon. Miami må du nok jobbe en del med om du skal fly SAS biz. Enklere med A* biz da tilgjengeligheten er mye bedre, men prisen høyere.
Her er drøssevis av informasjon du kan lese deg opp på om du søker i forumet https://insideflyer.no/forums/threads/sas-amex-companion-ticket-ct-q-a.2844/
Men uansett er forutsetningen at det er ledige bonusbilletter i biz og det er i praksis umulig til USA på så kort varsel
Selv om reisen ikke skal foretas før om 1 år? Har forstått det slik at jeg må bestille før Januar 2020 for at CT skal være mulig å bruke, men at reisen kan være etter at den har gått ut?
Vi reiser snart til Singapore med en utgått CT Reisen ble bestilt for CT-en gikk ut i januar 2018 og reisen er i oktober 2019. Går fint dette, men du kan ikke endre billetten...
Klarer ikke finne andre First-billetter enn med Air China på united.com. Søkt på ulike tider på året. Er det blitt vanskeligere å finne billetter i F?
Om kona klarer CT vil den da vise seg på min sas konto? Vi har famillie konto,poengene hennes kommer automatisk inn,men usikker på hva som skjer ved Ct-en?
Hei har en CT og prøver bestille tur/retur OSL-BKK for to pers; via sas.no star alliance bonusreiser; haker selvføgelig av for 50% American Express øverst når jeg har valgt flights; men prisen forblir det samme (180 000 poeng) så får ikke gått videre i bookingen pga. manglende poeng; Noen andre som har erfart det samme? Er det en midlertidig systemsvikt? Kontaktet SAS kundeservice som henviste meg bare videre til Amex CT kontoret; de er jo stengt i helgen - og jeg er heller ikke keen på å bestille over telefon og få serviceavgift fra de på toppen av det hele...
Kjent feil. Du må ringe CT kontoret i Tallin på mandag. Gi beskjed at du prøvde online, og så slepper du servicegebyr. Dessverre vært slik alt for lenge.