Sliter litt med ei reiserute her OSL-TPE for 4 stk i biz mellom 29/9 og 2/10- 2020 Fruen vil ha alle helst på eit fly, og eg har fått alle på : OSL-IST-SIN. IS-SIN i SQ A350 eller TK-789 og 4 stk i biz kabin. Men eg sliter med å finne ei godkjent rute mellom SIN-TPE. Får til SIN-BKK-TPE eller SIN-SGN-TPE. (Eller me kan overleve to stk i eco på denne flighten) Finn også TK-789 til NRT, 4 pax, men sliter også då med å finne ok rute til TPE, får til noko via PVG, men då blir det ei natt på flyplassen der. Er det andre flyplasser/byer i Japan som er verdt ca 24 timer og har ok koblinger til PVG/TPE? Eineste ruta eg har funnet som er ok er OSL-IST-DPS(TK 789)- og BR330 til TPE. Men ei natt, lander kl 1930 og har avreise kl 1615 er vel ikkje så givende ved DPS? Edit: Har også moglegheit til å dele oss, så kan to stk fly AMS og to via MXP, og få pysj og EVA, men me får sjå kva mor seier. Det er på mange måter enklare.
(Eg har funnet den mjølkeruta via Tokyo i 12 timer... også 8 timer på PVG. Akkuratt så kort tid at ein må vurdere om ein skal reise inn til byen.) Men så har eg håp om SQ-F via LHR og PEK(og 23,5 timer her), så då kan det vera at to stk skal flotte seg litt i kvar sin kabin, også kan det plutseleg EVA heimatt, då det blir mest direkte. Me får høre kva Tallinn seier i morgon tidleg
Hei, Jeg mangler ca. 50k i omsetning ut året for håve i land companion ticket. Har dere tips til hvordan jeg kan nå dette uten å kjøpe dyre ting jeg ikke trenger på måfå? Noen jeg kan bruke Amex til å betale regninger via? Flere EB-poeng er ikke viktig, her er det kun omsetningskravet jeg tenker på. I min økonomi har jeg ca. 40k i utgifter per måned, og rundt 20-25k er regninger.
Poengene fra Hotels.com kommer ikke før etter at du har gjennomført oppholdet Edit.: Nå tenkte jeg på Trumf... For å øke omsetning kan dette muligens fungere? Dessverre ingen mulighet for regningsbetaling med Am-Ex. Du har ikke mulighet til å legge ut noe for familie og venner da? Ingen som behøver ny TV, oppvaskmaskin, Mac....?
Hei, jeg ringte Tallinn i går og bestilte en tur til Miami med CT. Turen går via Zurich med Swiss. Jeg hadde sjekket at alle leggs var tilgjengelig i C, men agenten fant kun økonomi på returen. Når jeg ringer i dag for å høre om det er ledig med C på returen så sier agenten at billettene kun er tilgjengelig for nye bestillinger. Vil det da fungere å avbestille hele turen og rebestille den for å få C på hjemturen? Frykter at utreisen jeg har booket i C ikke vil være tilgjengelig om jeg rebooker.
Ja det er (god)sjanse for at turen ut ryker ved avbestilling. Ville prøvd agentruletten og forhåpentligvis løser det seg da. Farlig mange som sliter med endringer for tiden. Liker det ikke
Hei. Har bestilt en tur til KUL med CT. Ønsker tidligere flyreise fra trd - osl, da vi kun har 2 timer på OSL før flyet til BKK. Spørsmålet er om jeg kan sende mail / ringe SAS Gulltelefon eller må jeg ringe Tallinn?
De la til en tidligere flight for meg når jeg hadde BKK-DPS-IST-OSL-TRD, var 6 timer å vente i Oslo ds tallinn bare fant det.. Sendte epost til gull mailen å de la på tidligere flight til ingen kostnad. Når jeg endret om hele returen slik at den ble BKK-SIN-FCO-ZRH-OSL-TRD måtte jeg betale endringsgebyr på 150,- Da la de også på OSL-TRD som 9ende leg uten problem
Som sagt, hare mailet med gull mailen - vil tro det er andre som sitter der enn på kundeservice pr telefon