det gikk ikke nei Men booket om til Singapore uansett. Skal forsøke å få de på gull mailen til å fikse det, de gjør jo alt av endringer uten å tenke seg om
Denne bryter vel regelen om at man ikke kan komme tilbake til samme sone man har reist fra? Men om en agent et dårlig på geografi eller land i alle ulike regioner, kan det hebde man får lov likevel?
Denne skal være lovlig, men unngå PVG om mulig. Les tråden om Kina og visum for å få detaljer om hvorfor man bør gjøre det.
Trenger hjelp med et dilemma her. Jeg er på vei til en øy i Kambodsja med Sihanoukville International som nærmeste flyplass og er usikker på ruten. Alt 1: OSL-LHR SK Plus, LHR-BKK TG F, BKK-KOS med Air Asia. Alt 2: OSL-CPH SK Plus, CPH-HKG SK C, HKG-SIN SQ nye suites, SIN-KUL-KOS med Air Asia. Første alternativ er vesentlig mer effektiv, er dagflight fra London (evnt Frankfurt) og får meg raskere frem. Alternativ 2 er lang og kjedelig nattflight med SAS, men et lite høydepunkt videre til SIN. Tallinn sa det var helt uaktuelt å la meg fly LHR-BKK-HKG-SIN. Tilleggsinformasjon: jeg flyr TG F hjem fra Bangkok. Kjør debatt!
Hmmm, min mening er at flyturen HKG-SIN er for kort, og at du må på en fæl rundttur med AirAsia etterpå via KUL gjør at jeg heller på Alternativ 1. Du får ikke til å bytte ut hjemreise til noe annet spennende i First?
Her hadde jeg valgt alternativ 1. Ja, SQ nye suites er sweet (pun intended), men denne ruten er for kort. Effektiv rute er noen ganger best.
SK C er slett ikke værst, men TG F over den any day, og spesielt i en 380? SQ F «short» haul. Joda, kul kabin og greier, men lell. Det er da vel bedre å sitte prima i 12 timer enn prima++ i, hva er det? 3-4 timer?
Absolutt et poeng. Ja, 4 timer oppsatt. Men SK er jo en nattflight jeg kan sove store deler av med god samvittighet.