Godt innspill, men den lander en time for sent. Jeg får ikke dratt dagen før og det er ikke ledig SQ dagen etter.
Jeg husker ikke hvordan dette er igjen, men vi forsøker å komme oss til Guatemala City i april, og jeg finner ingen direkte routing. Men når jeg søker leg for leg kommer det ledige bonubilletter opp med følgende routing OSL-LHR-BOG-GUA Er denne "lovlig"?
Hei, Jeg må bare spørre dere. Jeg har CT nå og 85 000 poeng. Hvor kan jeg og samboeren min komme oss? Hvor mye kan det koste oss? Vi har egentlig lyst å reise til Filippinene neste vinter med business class men spørsmålet er om det er mulig med vår poeng? Vi kommer mest sannsynlig ha litt mer poeng da men når kan vi booke og hva er mulig? Takk. Jeg har Amex premium og SAS MasterCard premium.
https://insideflyer.no/forums/threads/dine-vellykkede-bookinger-av-ct-eller-vanlig-poengreise.9284/ les igjennom her for inspirasjon og hva andre har betalt i poeng.
Såpass mye ja.... Får min CT nå men den gjelder bare til neste år sant? Vanskelig... Reise SAS til Filippinene?? Får vel kun bruke de når jeg har Amex premium. Takk!
Det verkar här som att du har en del att läsa på om. Ta den tid det kräver och läs på! En liten detalj som att inte ha full koll på vilket amex man har och vilka perks det ger...
Hvis du opptjener din CT i løpet av året er gjelder den til 31 desember 2020. Du kan bestille tur i 2021 men ikke gjøre endringer etter 31 desember 2020. SAS flyr ikke til Filippinene nei, nærmeste er Hong Kong. Hvis du har Amex Premium så kan får du for Star Alliance. Er det derimot Classic er det kun med SAS. Forøvrig enig med @dahlmath her.. du kan lese den velykket booking tråden. Der vil du se mye info om hvor mye poeng rutene til Asia osv koster samt inspirasjon til reiseruter.
Virker som du er overrasket over hvor mange poeng det trenges?! Ta en titt på denne siden: https://www.sas.no/eurobonus/poengtabeller/ Og SAS flyr ikke til Filippinene.
Tusen hjertelig takk for ditt svar. Stemmer det at man kan tjene poeng når man booker slike billetter? Skal lese meg mer opp Takk igjen
Tusen takk for ditt svar. Så hvis jeg booker et fly for meg og min samboer 13 desember 2020 og hjemreise 3 januar 2021 så kan min CT gå igjennom? Eller må jeg kun reise tur/retur 2020? Takk!
Ja, var som jeg skrev. Du kan booke en reise for 2021 men du får ikke gjøre noen endringer når ct billetten går ut på dato. Så hvis du plutselig bestemmer deg for at du vil reise tidligere eller senere så går ikke det. Heller ikke endre reise rute.
Det er jo to søkemotorer på sas.no, den på forsiden pluss den som ligger der man kan søke på star alliance sine flyvninger. Jeg holder på med en CT booking til Sydney, ville gjerne ha flydd Widerøe på strekket CPH-KRS. Flighten finner jeg på poeng under "vanlig" søk på sas.no, men ikke under søk på Star Alliance. Hva finner Tallinn av billetter? Er det mulig å booke flight med Widerøe på en CT?