Hadde en runde med Tallinn på Fredag, Ringte inn og fikk snakket med en hyggelig dame. Jeg fortalte at jeg ville fra OSL-MLE i jan 2021. Gjerne i F hvis det lot seg ordne.
Legg merke til at i SAS sine systemer lå det en Eco tur med Turkish inne.
Hun var velvilligheten selv og søkte i det vide og det brede.
Hun fant til slutt en tur hvor jeg i utgangspunktet var fornøyd med hjemreisen (F via SIN) men utreisen var noe mer knotete. Jeg ga beskjed om at jeg måtte ringe tilbake etter jeg hadde sjekket opp litt. Rookie mistake.
Ringte tilbake etter en halvtime og da var det en annen dame som tok telefonen. noget bryskt meldte hun at det kun var mulig å bruke turen som jeg fant i SAS sine systemer. Samtidig fikk jeg inntrykk av at jeg var på grensen til idiot fordi det å booke gjennom Tallinn var dyrt. Jeg forklarte saken at vi hadde funnet en reise for 30 min siden, men det hjalp lite. hun sa at den reisen ikke var tilgjengelig lenger. kjemien var ikke der og jeg la på.
etter 15 min ringte jeg opp igjen, Jeg traff da på Michael. velvilligheten selv. Han søkte opp og fant samme hjemreise, og fortalte at han anbefalte a booke turen slik at jeg var sikret hjemreisen og kunne bytte utreise hvis det dukket opp noe. og det beste av alt: han nevnte ikke et ord om at jeg kan gjøre dette selv eller hvor dyrt det er, (jeg syntes ikke 300kr for billetter i F er spesielt dyrt)
Turen ble som følger:
17jan. Osl-IST-MLE i eco
27.jan MLE-SIN-FRA-OSL i Business og First på det lengste legget.
Nå er det bare å satse på at Turkish åpner opp noen Business seter eller at det finnes en utreise i F som gjør at jeg er i MLE 17 eller 18. Jan
Hvis det er noen som har tips til ruter setter jeg pris på input.
Vis alt...