Michael i Tallinn leverer igjen, fant Biz billetter på OSL-IST (hele turen er OSL-MLE) Jeg ringte og spurte om jeg kunne få BIZ på det ene legget som hadde ledige seter. Null problem. Da satser vi på at IST-MLE får noen BIZ billetter slik at hele turen ned blir BIZ.
Stemmer det at Edelweiss ikke lar seg booke med EB? Fant seter til YVR på united, men de samme vises ikke på SAS *A Search.
Ser at flere her melder om at det er mulig å legge til CT på en eksisterende bonus-booking?! Er det noen som har fått det til nå i det siste? Spurte nemlig Tallinn om dette i går siden jeg vurderer å bestille nå, men oppnår ikke CT før om 1-2 mndr. Christina sa at dette overhodet ikke var mulig under noen omstendigheter... Videre sa hun at dersom en blir nedgradert fra F til C etter at reisen er påbegynt (ref. spørsmålet mitt lenger opp i tråden) så var det ingen problem å ringe og få booket om. Noe som igjen strider mot erfaringene her inne... Go figure!
Jeg har booket to billetter i økonomi i september med en CT som gikk ut i januar. Nå ser jeg at det er ledig på Business. Jeg ringte Tallinn og spurte om det var mulig booke fra økonomi til Business. Det sa den ikke var mulig. Stemmer det?
Det skal være mulig å booke om. Men da mister du CTen din, siden den er utløpt. Og du må ut med like mye poeng i tillegg.
Har prøvd å søke, men finner ikke svaret. Jeg har booket en tur i januar neste år, på en CT som går ut 31/12 i år. Nå har jeg opptjent en ny CT som har utløp 31/12 2021. Kan jeg bytte CT som er brukt på en allerede booket billett? Sånn at jeg har mulighet til å gjøre endringer etter 1/1 2021?
2 Spørsmål.. - Min CT opptjeningsbar henger ikke med, og årets opptjening er ikke synlig. Noen som har samme problem, og vet når det blir ordnet? - Når slippes F-billettene på PEK-SIN? Har en tur i November, og foreløpig er det bare slippet ett sete. Skulle gjerne hatt to
Noen som vet når AMEX skal få rettet progress bar'en for CT'er på nettkontoen? Hos meg står det fortsatt at jeg har klart CT 1 av 2, men jeg har aldri hatt Elite og er et stykke unna den første CT'en i år ..
Hvis jeg forstår det rett, så kan jeg ikke bruke CT på sas.no og SAS-fly OSL-MIA, med mindre det er "SAS BONUS-billetter"? Altså, jeg kan ikke bruke CT på de billettene som er priset til ca 160.000 poeng t/r? De gjør det faens så vanskelig av og til..328.000 poeng for 2 voksne :-o Jeg føler SAS er ganske gniene på business-billettene sine, finner INGEN for 2 voksne til USA i november eller desember: https://www.sas.no/eurobonus/award-...te=2020-11&serviceClass=business&tags=America ..men det blir en avsporing i forhold til CT.
Korrekt ja. Kun vanlige bonusbilletter, ikke vanlige billetter betalt med bonuspoeng. Jeg finner forøvrig billetter til Chicago, Boston, Washington og New York i disse månedene.
Hvis man kan stole på Awardhacks, så er det massevis av billetter til USA i november og desember. Men, det kan hende fly fra Norge til ARN/CPH er problemet? Hvis man søker på SAS.no fra OSL feks, så må også flyet til ARN/CPH ha ledige seter.