"Ingen" forventer noen utvidelse av fristen. Det kommer selvsagt an på hvor en vil reise men det finnes mange muligheter. Er vel kun (?) SQ og TG som "mangler" om en vil booke en reise f.eks. desember-21 - feb22.
Etter hva jeg har hørt: Man ser 1 voucher per kort man har, så hvis du ser 2 vouchere stammer de fra 2 forskjellige kort. Kan det stemme?
Har kun 1 kort nå, men CT'ene er tjent opp på 2 forskjellige kort. Står for øvrig at den nyeste utløper desember 2022. Kan det være fordi jeg nådde omsetning 31.12. og fikk mail om CT 03.01.2021?
Nytt spm: Sitter på tlf med SAS. Etter mye frem og tilbake har de funnet en halvveis ok billett som jeg ba de booke. Etter å ha gitt den detaljer om kortopplysninger osv får agent problem med å legge inn bestilling, han skal sjekke noe og setter meg derretter på vent. Har nå har på SAS-jazzen i 43 min.... ka i "#¤%&/(/&%¤ foregår? Må vel bare legge på og ringe opp igjen?
Jeg kan ikke huske detaljene om hvorfor SK ikke fikk CPH-BKK til å gå rundt, men mener det var sammensatt. Når jeg reiste var det ofte fullt i C, men det kan være tilfeldig. Dårlig salg over til i C var nok også en medvirkende årsak.
Hvis reisen man booker i januar 2022 ikke kan gjennomføres pga fortsatte covid restriksjoner, mister man da CT eller har man litt tid til å rebooke?
En CT som er utløpt kan ikke endres av deg, så dersom det er du som ikke kan reise da kan du kun avbestille. Du får da igjen poeng forutsatt at de er ikke er utløpt, og du får også avgifter refundert. CT er tapt. Det stiller seg annerledes om det er flyselskapet eller reiserestriksjoner som gjør at reisen ikke kan gjennomføres. Alle svarene ligger i FAQ her.
Vi returnerte 30 desember, det sier nok det meste. Flyet var bortimot tomt, ingen skandinaver med vettet i behold () som forlater Thailand kvelden før nyttårsaften
Takk for svar! Fikk man mail på dette, eller er det informasjon rundt dette? Skjønner ikke hvordan jeg gikk glipp av dette
Hola. Booket du CT reise via danske gull mailen? Jeg er EBG, så det er jo et bra alternativ til det som virker å være en noe laber telefonservice.
Dette lurer jeg også på. De/de nummerne som dere har postet, er de til EBG telefonen eller noen andre? Jeg var faktisk ikke klar over at Tallin telefonen var lagt ned?
Telefonnr. til "Tallin" er fortsatt i bruk, tjenesten håndteres nå av SAS kundeservice som er i Sveg (SE).
Hva er det basert på? Er det noen som har vært i kontakt med Am.Ex som har fått en negativ tilbakemelding på dette?
Ja, mange har spurt. Og har SAS nylig endret reglene slik at det er tillatt å booke om en reise på en utgått CT, dog kan en ikke endre destinasjon. Jeg tipper dette er gjort for å imøtekomme noe av utfordringene med CT som går ut nå.
Har du link til dette? Han jeg snakket med i Sveg nektet for dette var mulig. Så om jeg kan referere til en link så hadde det vært utrolig bra.
https://www.flysas.com/en/traffic-information/faq-corona-eurobonus/ «What will happen to my Amex 2-4-1 voucher if I rebook a SAS or Star Alliance bonus trip that is not canceled by the airline?»
Har bestilt en tur til Bali med CT i sommer, men det er jo fortsatt ganske usikkert om det vil være mulig å reise i sommer. Bestilte reisen før "forbedringene" til SAS. Hvis jeg ønsker å endre reisen på et senere tidspunkt, vil jeg måtte legge ut flere poeng for dette? Finnes det noen andre måter å endre på utreise uten at poengprisen oppdaterer seg?