Jeg har i alle fall ikke fått noen agenter til å finne EVA flights jeg har funnet i det siste, så om det er noen som vet noe mer konkret så er jeg lutter øre
Hadde en hyggelig samtale med en svenske i dag jeg dessverre ikke oppfattet navnet på. Var gjennom på telefonen i løpet av ett ring kl 9 (EBG). Var ikke problem å finne eller booke EVA. Ble Asiana C ut til SGN via ICN, og EVA C hjem via TPE til CDG. Var noe krøll med poengene som jeg ikke helt oppfattet hva gikk ut på, så han fikk ikke billettert under samtalen som vanlig. Dermed ikke fått bekreftet enda at det faktisk har gått gjennom, men forstod det slik at det skulle være uproblematisk, og skulle få bekreftelse snart. Takk for hjelpen folkens!
Gratulerer med booking @Mbj. Det virker som om det er blitt vanligere at supervisor/backoffice godkjenner, billetterer billetten etter at nytt firma tok over funksjonen til Tallin. Du må gjerne legge ut ruten i vellykket CT booking tråden. Alltid fint med inspirasjon og info om vellykkede bookinger.
Takk, og nettopp lagt inn i vellykket booking tråden! Nytt spørsmål: Blir A380 med OZ FRA-ICN, er nok en long shot, men er det noen slags mulighet for å få fatt på de gamle F setene på en award booking? Har forsøkt å google, men finner ikke dette diskutert noe sted.
Hvis jeg ikke husker helt feil så blir de enten tilbudt til Asianas best betalende kunder eller med høyest status. Det var noen herfra som fikk beholde de da de ble nedgradert, men det var et unntak som måtte følges opp hele veien mot flighten.
Finner ingen klarer svare, eller så forstår jeg ikke dette lenger.. Er det sånn at jeg kan flytte en bonusreise på en utgått CT? Reisen er orginalt i November(Tror halve forumet har fått det med seg allerede)
SAS har i det senere oppdatert retningslinjene sine, ifølge FAQ kan du nå kun endre turer med utreise til og med 31. August. Så ville ikke regnet med det, men usikker på hvor strengt det er håndhevet.
Jeg lurte på hvordan kan jeg sjekke hvor mye mer penger jeg trenger å bruke for å få CT og hva er kvalifiseringsperioden? Jeg har sjekket nettstedet til AMEX, og jeg kan ikke finne denne informasjonen. Det pleide å vises i fakturaen, men den er borte.
Jeg var en av dem som fikk nedgradert fra First til Business suites (Desember 2019) og som @Upsaker sier så måtte vi følge opp dette flere ganger da vi ble nedgradert til vanlig business, men fikk til slutt beholde setene. Min forståelse er at Business Suites nå er et produkt/billettklasse som ikke kan bookes med bonuspoeng.
Jeg fikk opptjent en CT tidligere i år, i slutten av april. Fortsatt så ser jeg kun en CT som går ut i år på SAS sine sider. Burde jeg ikke hatt en linje til med en som er gyldig til 31 Dec 2022? Eller er denne "skjult" så lenge jeg har en eldre, ubenyttet CT?
Det vises vist bare 3 linjer på Sas sin side til kundene. Kundeservice eller nye Tallin vil kunne se den og bekrefte eksistens.
Det er kun den eldste ubrukte voucheren per korttype som er synlig på sas.no. Har man f.eks. tjent opp CT på både Elite og Premium vil begge vises uavhengig av Fly Premium.
Er det bare bXmi og jeg som har to FP-kuponger?? Ikke at jeg skjønner hvorfor jeg har det, får jo ikke noe ekstra rabatt med det.....