Det har du rett i. Det skjer dynamisk om en endrer fra T/R til en vei, og v.v. Det som er litt merkelig når det da er kun en FP på T/R, så vises det fortsatt kun en CT, og ikke to, som jeg ville forventet (når man har en bunke av de...) (Siden det kan vises tre vouchers)
Dersom alle er opptjent med samme type Amex-kort vil du uansett kun se den eldste. Har på noe tidspunkt hatt dobbel FP og to CT fra ulike kort synlig, så tror ikke det er noen grense på tre.
Ringte amex i dag om dette, og de jobber med saken. Høy prioritet sa de. Sikkert en AS/400 som har kræsjet, eller noe annet utdatert teknologi
Antagelig de færreste her som noensinne har hatt en slik "tulle-CT", men forsøker likevel: Med Amex Classic kan man få en CT som kun er gyldig med SAS innenfor Europa. Må også slike reiser bestilles på telefon med tilhørende telefongebyr, eller bestilles den bare på nettsiden?
Har aldri hatt problemstillingen, men jeg kan ikke forstå hvorfor det ikke skulle gå. Får du det ikke til?
EN kunne jo booke CT med *A på nett før de stengte det ned, så jeg er 99,99% sikker på at tulle-CT kan bookes på nett. Vil tro at også en longhaul CT med SAS alene også kan bookes på nett.....
Ingen aktuell problemstilling nå; bare vurderer om det er verd å bruke kortet såpass at jeg skaffer meg en slik. Om det skulle dra på seg et lass med telefongebyrer for å få brukt den, heller jeg mer mot å la kortet ligge i skuffen
Se der ja! Det hjelper tydligvis å mase, og jo flere vi er og tidligere vi maser, så får vi resultater. Det har jo vært sånn i ukesvis før jeg gadd å bry meg nok til å ringe.. Tenk om de bare hadde hatt en chat eller epostadresse! Da kunne vi få service!
Det er jo et amerikansk firma. De er lite progressive. Husker da jeg flyttet dit for et kvart århundre siden og fikk mitt livs første sjekkhefte. Nettbank var en fremtidshistorie og sms? Nei der brukte man pager
FYI: Det benyttes pager i kongeriket i den dag i dag … Første home banking tjenestene var i tidlig 80-årene: https://en.wikipedia.org/wiki/Online_banking
Jeg sier ikke at pager ikke eksisterer. Men de fattet den gang ikke poenget. Her hjemme var sms svære greier. Ad bank, se der ja. Jeg hadde Wells Fargo når jeg var der borte, fikk aldri noe tilbud om online banking fra dem. Mulig de var sent ute?
Siden denne kun er gyldig med SAS er det den vanlige SAS-bestillingssiden man skal bruke og den er jo ikke deaktivert sånn som *A-bestilling. Onlinebestilling med CT burde dermed funke. Med mindre man treffer på noen av bugene SAS har alt for mange av da såklart Men da slipper man jo som regel telefongebyr uansett.
Hei Jeg booket en CT tur til Frankrike som har avgang i helgen med retur om 3 uker. Pga covid ringte jeg og fikk kansellert turen og booket ny tur til Istanbul i oktober. På SAS appen så ligger turen til Frankrike der enda. Med mulighet for å endre... Er ikke denne kansellert da? Har jeg mulighet for å endre
Om den ikke forsvinner når du trykker på "refresh"-knappen ville jeg ringt inn for å sjekke status på bookingen.
Ligger den nye reisen der også? Jeg har en nesten tilsvarende situasjon. Booket om en reise fra oktober til mai. På SAS.no ligger reisen med nye datoer, men EB-nr er ikke registrert. Får heller ikke reisen opp i appen lenger.. Fikk feilmelding da jeg skulle legge til EB-nr. Sendte derfor en mail til SAS, og lurte på om de kunne legge til EB på bookingen. Fikk som svar at det lå inne. Men det kommer fortsatt ikke opp hos meg. Det interessante er at kona får opp reisen i sin SAS-app. Noe har hengt seg opp et eller annet sted. Kanskje det samme gjelder din reise?
Den evige rundansen om Japan i November... Begynner bli litt lei av det her. ANA har sluttet å selge First biletter på fligten vi er bokket inn på, men selger enda C.Har noen forsøkt og få sas til å endre bilett fra F til C? (Det står ingen ledige C tickets på awardfares på fligthen)
Flyttet en Japantur i August nå for et par uker siden. Fram til juni neste år. Noen flights var kansellerte mens på andre var det byttet fly fra 777 til 789. Sas tilbød seg å booke om eller flytte på tlf. ANA slipper vel F i juni 22 for tiden. Så det er kanskje noe å tenke på?