Fikk du da booke strekningen til Japan først og komme tilbake senere for retur når du booket om eller må t/r være tilgjengelig ved ombooking?
Du vil sannsynligvis bli nedgradert til business class når utstyrsendringen lastes inn i systemet. Enn så lenge er NH224 oppført med 77W og F i november.
Ser ut til at ANA har sperret salg av F på begge de daglige rundturene mellom FRA og HND ut vinterprogrammet 21/22, så spørs om ikke det utelukkende blir 787 på strekningen frem til neste vår.
Canada er åpent for transit om du skal den veien. https://www.canada.ca/en/immigratio...s-covid19/travel-restrictions-exemptions.html https://travel.gc.ca/travel-covid/travel-restrictions/border#transit-air
Booket om HNL i F noen ganger, og trodde plan-b til HND endelig skulle la seg realisere… Får vel si som Hugh Grant: *Bugger - bugger - bugger - bugger!* [insert sutreemoji]
Hei, Min 2019-opptjente CT blei booka på slutten av 2020. Avreise er til LA i Oktober 2021 for 2 personer. Flyr både med SAS/Lufthansa. Er det noen som helst mulighet for å få endre noe her nå? Usikker på om vi begge er fullvaksinerte tidsnok.. Avbestille går vel greit, men frykter vel da at CT forfaller verdiløs mens poengene tilbakebetales.
Har reise til Honululu via Frankfurt og Tokyo med 4 stk first class legs med utreise i slutten av november og retur bwgynne,sen av desemner. Utrolig kjipt hvis begge flightene fra-hnd tur retur med nye the suite first class blir omgjort til gammel 787 med business. Ser det det er ledig nå fra Haneda til London samme dag som den opprinnelige returflighten i business the room, hører det er noen her inne som mener det er større sannsynlighet at Ana beholder 777-300 flighten til London framfor Frankfurt. Er jo ingen tvil om at business the room er en del bedre enn gammel business i 787, men spørsmålet er om jeg skal ta sjansen på det, kan jo være at de beholder 777-300 fra Frankfurt så da ian jeg jo gå glipp av et leg i first. Kan jo være det blir ledig et sete i first med Lufthansa også som slippes et par uker før. What to do….
Hvis CT ikke er gått ut er det bare å ha is i magen tenker jeg. Er langt frem til november, og helt umulig å si om det kommer en sen høstbølge med restriksjoner. Om det er utgått CT, må du vente på en nedgradering eller flight change før du kan endre.
Har reise til Bali 13.juli som fortsatt ikke er kansellert. Hva gjør jeg her? Kan jeg booke om nå siden reiserådet er forlenget? CTene er gått ut for lenge siden.
Når jeg avbestilte sa en på kundeservice at CT ikke ville være gyldig lenger siden flyet ikke var kansellert. Jeg pekte på vilkår ovenfor og i tillegg var en leg kansellert. Han sa da ok siden en leg var kansellert. Diskuterte ikke noe mer på det men det burde vel være krystallklart fra FAQen deres?
Ha litt is i magen. kansellerer ett av flyselskapene ett leg, så får du 30 dagers forlengelse av CT. Dvs du må bestille en ny reise innen 30 dager, men du kan feks velge en tur i Januar.
Etter å ha purret SAS på gullmailen, har jeg endelig fått refusjon for en avbestilt CT-reise. Jeg stusser på beløpet jeg har refundert. Det er en reise til Bali som skulle ha funnet sted i juni. Den er bestilt i januar og avbestilt i mai/juni. Jeg har ikke fått refundert "service fee" på kr. 450, bare "taxes, fees, other charges". På en annen avbestilling i vår ble "service fee" refundert, og jeg mener også at agentene på CT-telefonen har sagt at gebyret er midlertidig fjernet på grunn av pandemien. Noen som har erfaring med dette?