Såpass ja... Første svaret fikk jeg etter 8dg, mens jeg til nå har ventet 5dg på svar på de siste spørsmålene, så fort går det ikke.. Svensker som svarer, så det er tydeligvis forskjell på folk
Suverent! Da tenker jeg fruen og jeg flytter turen over dammen. Det som mangler i eksempelet er dog: «Hva skjer hvis myndigheter på destinasjonen (les: USA) ikke tillater meg å reise inn?»
Hvordan skal "Gjelder for SAS-bonusreiser frem til 31. oktober 2021." leses? Kan de bookes til et hvilket som helst tidspunkt, eller må det nye tidspunktet også være innenfor 31.okt?
Forsøker å booke bonusbilletter til CUN, men har etterhvert funnet ut at den ene personen som besvarer gold.dk finner det meste mens den andre sjelden finner noen ting, eller kun ruter hvor minst en flight hver vei er eco. Men før jeg prøver en gang til, Air Canada er stort sett tilgjengelig for EB med mindre det kun er life miles som viser tilgjengelighet?
Min 2019 CT er booka til USA i oktober. Ser ikke ut som den turen blir noe av pga innreiserestriksjoner, så tenkte begynne starte med en backupplan. Hvis jeg nå booker en tur i oktober med min 2020 CT, kan SAS/CT-telefonen flytte denne bookingen fra 2020 CT til 2019 CT på et senere tidspunkt? Gitt at SAS forlenger fristen for bruk av 2019 CT (Meget usikker på om det skjer, men..).
SAS flyttet reisen min booket med CT. Dette kun med en dag, men det gjør at jeg ikke får reist. Får jeg CT tilbake i tillegg til poengene når jeg avbestiller? CTen ville gått ut på dato i mars. Forsøkt å kontakte SAS, men kundeservicen der er jo håpløs for tiden
Ja, du får CT med gyldighet ut september. Ny gyldighet blir forresten den 30./31. i neste måned, ikke den du kansellerer i. Så hvis fristen for å akseptere eller kansellere endringen er etter 1. september bør du vente med å kansellere for å få gyldighet til 31. oktober.
Jo, jeg så på Turkish og Air Canada, men det jeg mente var at AF viste tilgjengelighet i United sitt bonusprogram. Var litt uklar der ser jeg