Sitter på en booking til BKK i siste halvdel av januar, men sånn som situasjonen er nå så vil vi heller ta den første uka i Phuket Sandbox enn i Bangkok eller Pattaya. Har fått med meg at vi ikke kan fly til BKK og så videre til HKT uten karantene i Bangkok først, og da er vi jo like langt.
Har sendt mail til Thai om det er mulig å hoppe av i HKT siden flyet uansett har et stop på 1,5 time der, men ikke fått noe svar enda.
@Jeanette har sendt matl til gullmailen og spurt om det samme, men der var svaret negativt.
Så ser jeg både på SAS sin bonusside og på AF at det er ledige billetter i X på samme fly samme dag til HKT. Vurderer å ta en råsjans her, book om til X til HKT, håpe på at setene i C dukker opp igjen og booke om. Det er tilnærmet samme tilgjengelighet i C til både HKT og BKK på de fleste flyvinger noen månder frem i tid, så det ser ut til at det er de samme setene.
Vil vel tro at det er 50/50 om de dukker opp igjen eller ikke, og gjør de ikke det må vi jo finne oss i å reise på økonomiklasse. Det frister ikke det heller, men hva som frister minst av å sitte ca 10 timer der eller å tilbringe 7 dager i karantene i Bangkok klarer jeg ikke helt å bestemme meg for gitt.
Så hva tror folket? Er det sannsynlig at setene dukker opp igjen umiddelbart?
Er forøvrig booket på CT som går ut 31/12
Vis alt...