Jeg gjorde siste kjøp på 2020-CT 31.12. kl 23:50 og det ble registrert riktig. CT for 2020 ble utsted i 2021 og har gyldighet lik CT utstedt 2021
jeg har en CT som utløper i 31.12 og så har jeg fått for noen uker siden en ny fra i år. er det vanlig at den nyen ikke vises på sas nettside? der er det kun 1x CT til 31.12 og så 1x europa ct.
Har du en link til vilkårene hvor det står at man må ha kortet for å benytte CT? Jeg sa opp kortet mitt og forsto det sånn på personen jeg snakket med i telefonen at jeg da beholdt CT. Jeg klarer ikke å finne noen vilkår som sier at man må beholde kortet, men ble litt stressa nå…
Ikke for hånden, må lete. Men, hvis kortet er sagt opp og du har CT’n liggende inne på sas.no er du nok trygg.
@Kortbanetraver pg @oleredv fotbrønnen på 81, første rad 2 Etg er mindre en de andre setene. Greit å tenke på om du er lang. Ellers er fint sete, satt der på vei hjem fra sfo før jul.
Så vidt jeg har forstått var dette kun et vilkår som gjaldt når DNB var utsteder av Amex. Jeg har sagt opp flere kort, og aldri mistet CT opptjent på disse kortene.
Hva gjør man når CT-telefonen ikke ser flyet man selv finner på star alliance-bookingen på sas.no? Vi er i dag booket MIA-LIS-FRA-OSL, jeg finner ledige billetter LIS-OSL, og kommer så langt at jeg kan betale de. En hyggelig dansk kundebehandler ser de derimot ikke.. Virket ikke som om det var noe mulighet for å slå de sammen hvis jeg booker selv heller
Må svare meg selv på denne: MIA-LIS-FRA er et married segment, så den er låst. Hun kan da ikke legge inn LIS-OSL, fordi det ikke går/finnes MIA-LIS-OSL.. Jaja, da blir det å beholde eksisterende booking med overnatting i Frankfurt
Vi prøver og komme oss til Peru med Poeng + CT. Noen som vet om dette er mulig ? Kan finne reisen inne på lufthansa sine sider men ikke på star alliance siden. // Må bestillingen gjøres via tlf ?
Velkomne til IF forum. Jeg har svart på denne i innlegget som ble laget som egen tråd. Det er en god regel å kun publisere ETT sted, og helst i bestående tråder når det finnes tråder som kan brukes.
For å slippe å sitte i kø på CT-telefonen for å kun legge til en CT på en eksisterende booking kontaktet jeg gullmailen. 5 dager senere, og ikke noe svar. Måtte bite i det sure eplet og ringe inn nå, men der var det så stor belastning at de ikke kunne sette flere i kø. Du verden...
Jeg opplevde det samme i går på denne tiden men etter 50 forsøk slapp jeg inn i køen i 13-tiden. Nøyaktig en time etter det igjen kom en hyggelig svenske på tråden.
Jeg kommer heller ikke gjennom på telefon. Det vises naturlig nok til hjemmesidene der jeg ikke får opp billettene jeg ønsker å bestille. Vet noen om telefonen er åpen i morgen?
Bestilte en CT på telefon for et par uker siden. Alt ser helt fint ut, har fått billetter osv, og avgiftene ble trukket fra kort samme dag som jeg bestilte. Men: Ser at jeg ikke har blitt trukket noen EB-poeng. Mener dette også har skjedd samme dag når jeg har bestilt CT-billetter tidligere? Andre som har vært ute for at det har tatt så lang tid? Hvis poengene trekkes er det selvsagt greit, men om de aldri trekkes er jo det også greit... Er et greit prinsipp å betale for seg, og regner jo med at poengene etter hvert blir trukket, men merker jeg har veldig lite dårlig samvittighet dersom dette mot formodning ikke skulle skje, så mye rot og kluss det var med disse billettene. Også lite fristende med en ny runde i telefonkø. Spørsmålet er vel egentlig om jeg risikerer noe ved å bare sitte stille i båten her?