Ditto. Men SAS siden viser maks 3 linjer med fordeler. Hvis FP er en av fordelene, står det maks 2 CT'er der pluss FP øverst. Og som sagt viser den gjerne 2 CT hos meg også, selv om de går ut på likt, er opptjent på samme kort osv. Eller 1 som går ut først på dato, og en som går ut senere, selv om jeg har enda en også som ikke står på SAS oversikten før jeg har brukt opp den eldste. I tillegg til at jeg har høyeste FP nivå alltid.
Av samme årgang? Jeg har sett 2 CTer på samme kort, men ikke nå lengre. Mistenker de skiller på gyldighetsdato?
Ikke noe stress. De har en gammel mainframe server på bakrommet i Frølunda. Om du behøver det, diskuterer du litt med CT-telefonen, og så programmerer de litt i Cobolt for å snakke med den gamle mainframe'n - og vipps finner de CTen din. Er aldri et problem i praksis. Faktisk. Og utrolig nok
Dette ser ut som mac og da er det shift, command og 3 som gjelder. Eventuelt bytt 3 ut med 4 om man kun vil avbilde en mindre del av skjermen
det er en gammel mac og denne gangen googlet jeg faktisk hvordan jeg skulle ta skjermbilde. Funket ikke og da ble det bilde med mobil. Mye enklere på jobb pc, da er det en dedikert knapp som gjør jobben
Godt poeng men jeg tror det gjelder total eb bonus hos amex. Kanskje det kun vises når man er i minus hos de.
Hva er rettighetene ved kansellert fly? Gjengen jeg sendte på tur fikk kansellert sin tur ist-dfw grunnet kraftig snøvær i Istanbul i dag. Booker Turkish dem over eller må de ringe Sas? Har brukt CT på turen deres.