Fikk akkurat kansellert tk0568 9.2.23- ser de selger billetter til en avgang klokken 19:00 (tk605) det kansellerte flyet skulle gått 19:25. usikker på om de har endret flytype og dermed tidspunkt, eller om det var satt opp to så tette avganger opprinnelig. Ingen ledige bonusbilletter på sas sine sider. Bare og avvente siden det er så lenge til og håpe Turkish booker om?
Ringte inn en refusjon av CT idag da enkelte leg var kansellert av SK/TK grunnet stengt flyplass i Kiev. Var booket med nå utgått CT, og denne kom tilbake på konto men viser der opprinnelig expiry jan 2022 ( var i sin tid fornyet som utgått derav expiry januar). Burde ikke expiry vise ut juli 2022? På dummy bookinger med både SK og *A endres poengprisen til halvpris straks jeg huker av denne utgåtte CTen. Men det står altså ingenting om hvilken frist den har. Er det bare ny praksis? Eller er det litt ventetid på oppdatering kanskje? Det har jo gjerne tatt noen dager før man har fått slike tilbake, og det sa han også på luren.
Er nå oppdatert dagen etter, men ikke ut måneden +1 mnd. Det er gitt + 3 mnd så ut september!? Heldig eller samme som andre?
Fikk det samme! (Kansellering i starten av juni til Tokyo). Aner ikke om dette er den nye normalen (for sommeren?), eller om det hadde med destinasjon å gjøre. Trodde først det var en bug! Uansett hyggelig å bli overrasket når det går den veien!
Samme opplevelse her. Ved avbestilling fikk jeg muntlig opplyst gyldighet inneværende mnd + 1 mnd, men gyldighet på sas.no viser + 3 mnd.
Hei, Jeg prøver å få tak i reise fra Oslo-Manila men det går ikke finner ikke noen.Har egentlig lyst å reise fra 13-14-15-16 december å reise hjem alt fra 01-02-03-04-05-07 januar. Morsomme er at når jeg sjekket Turkish airlines så er flyet akkurat nå tatt av kun 2 plasser på økonomi (15 desember til 06 januar). Det kan jo selvsagt endre seg. Men når slipper de mer billietter slik at jeg kan booke via CT+poeng? Er dette helt umulig for meg? Takk! Hilsen en som prøver.
Takk! Er det de eneste som du finner? Hvordan ser veien hjem ut? hvordan er EVA da? Har søkt i timer og fant en som var fra Zurich - Manila 13 desember kl 09:40 (må bare reise til Zurich kvelden før fra Oslo feks?). Har lyst å reise hjem 02-03-04-05-06-07 januar en gang. :'/ Tusen tusen hjertelig takk!! Kan det komme flere billietter etterhvert? Så merkelig at Turkish air har så tomt fly (så langt) fra Oslo - Manila 15 des - 05 januar...
Hei. Jeg hadde tilfeldigvis noen minutter ledig da jeg så posten din, så jeg fant de to potensielle ledige seter i løpet av den tiden jeg var ledig. Så jeg vet ikke om det finnes andre alternativer til MNL og har heller ingen info om mulighet for biz i retur-reise.
Noen som vet om det er mulig å bestille Thai Airways i Business lenger frem i tid enn 60 dager? Ser flere reiser på AwardFares i desember som ikke dukker opp i Star Alliance søket til SAS
Kan du linke til det innlegget du henviser til? Finner ikke noe nyere enn en post i 2020 ang booking med EB.