Noen som har opplevd å finne 3 ledige biz seter på sas sin Star alliance søkemotor, men når man ringer CT telefonen finner de bare 1 eller 2 seter. Vært sånn i 2 uker nå og jeg har ringt daglig og det er Lotto om de ser 1 eller 2 seter. Men på sas er de fult bookbare 3 seter..
Jeg har av og til opplevd at nettsiden viser 3 seter, men hvis jeg prøver å booke de så går det ikke. 2 går som regel. Regner med det er en eller annen connection som ikke søket takler
Før kunne jeg enkelt se hvor mye jeg hadde brukt inneværende år på vei mot CT, men finner det ikke igjen på nettsidene til amex. Finnes oversikten fortsatt, eller må jeg regne det ut selv?
Amex oppsummerer for deg, med antall kroner og grafikk som viser hvor langt det står igjen til CT. Finnes om du logger inn på Americanexpress.no og velger Eurobonus.
Tradisjon tro falt telleren ut i det kalenderen bikket nytt år, pleier å bli fikset ut på vårparten en gang. Tidligere år har det vært mulig å finne tallet ved å fikle litt i nettleseren. Dette ser ikke ut til å fungere nå.
Fungerte hos meg samme minutt som jeg skrev meldingen. Sjekket min egen saldo når jeg fikk den lille påminnelsen i meldingen jeg svarte på.
Rart at det funker hos noen, men ikke hos andre. Men vi vet jo at Amex sin IT-avdeling er omtrent like flink som SK IT.
Takk for svar. Jeg er nok uheldig med nettleser eller lignende, for hos meg står det at saldoen er 0 poeng, og ingen 0/150 000 teller å se. Satser på det dukker opp igjen senere!
Står det samme hos meg. Saldoen som står på Amex sine sider er ikke din Eurobonus-saldo, men hvor mange poeng som er opptjent, men ikke overført til deg. Kan også være i minus, om du har fått refusjoner på kortet. Da vet du hvor mange poeng du må tjene opp med kortet før du får overført poeng til EB neste gang. Den telleren 0/150.000 kommer ikke opp hos meg heller. Ikke i Chrome, og heller ikke Edge.
Forsøker å bestille en bonustur (4P i Biz til Asia) som totalt koster 500K poeng. Har 260K poeng opparbeidet og 2 CT. Men får beskjed om at jeg ikke har nok poeng. Ser ut som om jeg bare får valgt den ene CT på websidene til SAS. Må man først bestille for 2p og så gjennomføre en ny bestilling med 2p? Eller ringer man inn?
Ring inn, så får du alle 4 på samme PNR. Forsøker du booke 2 og 2 kan du risikere at tilgjengligheten forsvinner etter du har booket de 2 første setene du skal slippe gebyr, da du ikke får gjort det online.
Har prøvd å søke uten suksess - har en reise i Februar betalt med CT og poeng. Mistenker at CT'en er flere år gammel. TAP har endret på flyvninger flere ganger, og nå har det åpnet seg en bedre reise til. Kan denne reisen endres (selvom CT er utløpt) ettersom TAP har endret på reisen?
Ved omfattende ruteendringer åpnes det for ombooking av reise med utgått CT. For å booke om må man gi lyd fra seg senest 15 dager etter å ha fått beskjed.