Tror ikke Ruter tar Amex i appen. NSB tar det ikke direkte i Appen, men NSB tar Paypal på nett og hos Paypal kan du registrere Amex. Videre så tar NSB amex på alle billettautomater så anbefaller å benytte deres løsninger for det gjør jeg og får poeng fra Amex hver måned
Du fikk alt godkjent? Når ble det booket? Tenker at fra-txl-osl ikke er tillatt i følge en rekke agenter..
Txl var en ufrivillig stop, skulle vært den foruten, kommer inn så sent til FRA fra ICN til å nå flyet til Oslo.
hehe.. nei, håpte jo det Men saken var den at jeg opptjente det i slutten av desember(fikk kortet i november... Hektisk) og fikk ikke brevet før ut i februar... Jeg kjenner forsåvidt til inneværende år + påfølgende regelen... men var litt usikker på hva som gjaldt for meg da.. og hvor jeg kan finne nøyaktig utløp.. DNB prøvde, men sa sas hadde bedre oversikt.. men fant ikke noe der.. C
Arkivaren i meg døde tidlig på 90 tallet.. da VHS ble byttet ut med DVD, begynnte det å gå rimelig brått nedover! Så det brevet har jeg IKKE C
Eller du kan ringe Tallinn, de vet det! Jeg dobbeltsjekker og ber om bekreftelse på hvor mange CT vi har igjen og utløpsdato etter bestilling eller endring! Det er faktisk viktig å gjøre, spesielt hvis du har flere enn 1 CT inne, å påse at de brukte den med kortest utløpsdato, har skjedd meg 3 ganger!
Vet at de "snille" folkene i Tallinn kan se utløp da de har gjort det for meg. Så har du ikke brevet er det nok bare ta opp tlf og ringe til våre gode venner der over
Det er ikke relevant. Poenget er at det ble godkjent. Opptjeningsår + neste år gjelder for alle uansett om kravet nås i januar eller desember.
Javel... det jeg prøver å si er det var ikke jeg som foreslo TXL, derfor er det ikke noe å "godkjenne"! Jeg sa bare til hun dama i Tallinn at jeg ville hjem!
Ja! Det kommer til å bli awesome! Verste er at jeg tror jeg er mer opprømt enn det kona kommer til bli!
Uten å dempe stemningen for mye, så var det ikke slik det så ut når jeg fløy med et Hello Kitty-fly fra Eva på ruten TPE-MNL i mars. Shameless plug av reisebrevet mitt fra turen kommer her.
Greit nok det, men da har jo systemet godtatt routingen din. I og med at det ble utsted billlett, så da er det åpenbart mulig. Hvorvidt det var et ønske eller ikke er irrelevant. Jeg fikk eksempelvis ikke booket over 24 timers stopp selv om det ikke var mulig å få kortere stopp..