Booket CT på mandag: SVG-LHR-BKK-SYD-BKK-FRA-OSL-SVG Reiser 2. februar og lander tilbake i Stavanger 7. mars. Reiser med TG i F på strekningene LHR-BKK, BKK-SYD, SYD-BKK og BKK-FRA. Må overleve i SAS Go fra SVG-LHR. Ser ikke ut som det er noen muligheter til andre selskap. Transitsonen tillott meg ikke å ta en retur via f.eks ICN eller HND, og da er vel alternativene få. Noen som har noen idéer til noen andre alternativer som kan dukke opp? Fant ikke noe per i dag selv (med mindre en regner Air China eller Air India som aktuelt, noe jeg ikke gjorde).
Kommer ikke på så mye mer enn det du selv nevner. Å treffe F hele veien opp og ned er jo gull i segselv TG er eneste selskap som flyr F til Australia for oss CT mennesker. @Are er vel den som kanskje vet mest om sjansene for å klare en ekstra stopover via feks TYO eller ICN... Men om du allerede har forsøkt dette, så går det gjerne ikke. Det hadde hvertfall vært en drømmetur... FRA-HND/NRT-BKK-SYD-BKK-LHR
Ja, jeg er jo godt fornøyd allerede. Jeg spurte om Seoul på hjemveien, men agenten sa at det (og Japan) ligger i en annen sone, og jeg måtte reise tilbake via samme sone som turen ned.
Skulle booke en flight i dag, men agenten påstod at connection time mellom terminal 1 og 2 i MUC er 60 min. På hjemmesiden til MUC står det 45. Noen som vet hva som er rett? I KVS står det også 45 min.
Usikker, men MUC er en veldig effektiv flyplass. Kan hende skiller de på om du skal gjennom immigrasjonskontroll eller ikke. Eventuelt så kan det og hende at den nye terminalen har gjort at man har valgt å utvide tiden.
Begge kan stemme, eller ingen kan stemme. Ring Tallinn så har de fasit Flere har rapportert om såkalte gohst seats der det vises som ledig på united eller Expertflyer(eller begge) men ingen agenter får dem opp når du ønsker og bestille Har sett flere ganger at SAS har lagt ut flere bonus billetter. Ihvertfall på longhaul har de innimellom sluppet en bunke med biz biletter nærmere avgang(typisk 2-4 mnd før). Men garantert er det ikke. Svar på nr 3 vet jeg ikke. men kan ikke se at det burde ha noe og si
Om det er snakk om tur i 2017 så legg Lufthansa ut ev first award tidlegast 14 dagar før. Det er berre å krysse fingrane og sjekke ofte når det nærmar seg.
Takk, har lagt inn ExpertFlyer varsling. Venter i spenning Porsche på Autobahn frister mer enn TG-Buggy-slalom i BKK... Mye god inspirasjon i reisebrevet ditt! Trodde bare flightene skulle dukke opp hos United likevel (bare ikke tilgjengelig). Men det ser ut som de forsvinner om alle Award-klasser er utilgjengelig (?)
Dukket også opp hos United i dag. Ringte Tallinn: 1 sete er blitt tilgjengelig, får vente til det (forhåpentligvis) dukker opp ett til...
Dette gjelder fremdeles, selv om det er 2 ulike soner (men i Asia)? Fant nemlig følgende på United.com: SVG-LHR SAS LHR-HND ANA HND-BKK TG BKK-SYD TG Alle segmenter med ANA og TG er i First. Japan og Bangkok ligger jo i 2 ulike soner.
Hvordan får du til å betale med paypal i NSB appen? Jeg får kun alternativene: * Nytt betalingskort * Mobilepay * Vipps Ingen av disse tar amex så vidt meg bekjent.