Jeg trenger noen tips til en reise jeg har tenkt til å gjennomføre neste år. Min første CT er akkurat opptjent og jeg lurer på å bruke den på en tur til Seoul for to, men jeg har flere muligheter som jeg trenger deres syn på. Stopper aller helst en tur i Tokyo én av veiene eller lar det være endestasjon for så å ta et hopp videre på egen billett.
Alternativ 1: kjøre full CT-pakke á la det
@Herlov akkurat har gjort med first og business i skjønn harmoni. Det vil tære veldig på kontoen og jeg er usikker på hvor lett det er å finne to plasser hele veien selv om vi nesten er helt fleksible på reisedatoer, men det såklart det hyggeligste alternativet. CT + 190.000 poeng + 4-5.000kr?
Alternativ 2: SAS business til Tokyo (evnt PVG, PEK eller HKG ) og så billigbillett videre. Hvordan vil dere si sjansen er for at det dukker opp to plasser er i løpet av året? Poengbilletter går som vi vet ikke an å oppgradere og vi kan leve fint i plus én eller to veier, men da syns jeg alternativ 3 er bedre. CT + 100.000 poeng + 2.000 kr?
Alternativ 3: Betalte Go/Plus-billetter til en av nevnte destinasjoner i alt.2, som vi satser på oppgradering med. Det kommer til å koste mye poeng, men ettersom dette er en jobbtur kan vi trekke ut kronene av regnestykket. (~10.000kr) + 80-160.000 poeng?
Vis alt...