Det var det jeg trodde. Tror hun var rimelig ny, som alle andre der for tiden. Klarte ikke å finne OSL-FRA-OSL som jeg hadde funnet på SAS.no heller. Det får jeg fikse en annen gang.
Prøvde meg på en ny telefon for å se om det var mulig å få noe fremdrift. "Den ligger fortsatt i kø" 2 tidels pause beep...beep...beep Flott kundeservice å bare slenge på røret for å holde effektiviteten oppe. Mulig de har innført lønn basert på antallet samtaler de behandler i løpet av en dag?
Mulig jeg ikke har klart å følge helt med i denne føljetongen, vanligvis tar det opp til et døgn å få nye billetter når det er gjort endringer på billettene. Er denne bookingen så inn i h*** komplisert??
Det kan være at de har tagget EB-Nummer og Telefonnummer med rødt merke på grunn av at du tidligere har ringt inn og brukt mye av deres tid på i deres øyne meningsløse ting. Deretter, så tar de imot tråden, og legger på, og med det neste kunda
Er kunnskapen til CT telefonen forsvunnet heilt ? No har eg truffet på 2stk som ser ledige F billetter, men ikkje klarer å legge til tilknytningsbilletter som er ledige i SAS sitt eget star alliance søk, med oppfølgende spørsmål hvorfor eg ikkje booket sjølv på hjemmesiden ? Det var lettere for meg å søke opp enn for de Nevner at en kan ikkje booke first på nett, jo det skal gå fint... Må eg be de søke segment for segment eller er det berre å ringe inn engang til å håpe på en annen kundebehandler...
Hatt 3 telefoner til SAS den siste halvtimen. Hvorfor så mange lurer du kanskje? Jo, det er fordi begge de to første agentene jeg snakket med la på samtalen etter kort tid. Det er ikke snakk om å ringe opp igjen heller. Latterlig
Skulle ha 4 timer med SAS i dag, kjempeglad for at jeg fikk ordnet vindu ved nødutgang på stappfullt fly da jeg bestilte veldig tett opp mot avgang. Noen timer før avreise ser jeg at jeg er oppgradert til midtsete i plus… Hadde det vært en kort tur på under timen hadde jeg kanskje ikke brydd meg, men når det er 4 timer så blir dette for meg veldig irriterende. De i skranken i Hellas kunne ikke gjøre noe, fikk beskjed om å ta det opp når jeg kom ombord. Jeg setter ikke stor pris på å måtte oppholde CC midt i boarding, men forklarte allikevel problemet og la til at det er viktigere med vindusplass og god benplass enn serveringen i plus. Etterhvert klarte de å flytte meg til midtsete ved nødutgang?? Altså, vedsiden av vindusete jeg egentlig skulle ha? Joda, fortsatt bedre enn midtsete i plus så jeg gjorde ikke noe mer utav det. Etter boarding kom jeg i prat med mine naboer da jeg lurte på om de reiste sammen og ikke var interessert i å bytte sete. Nei, de reiste ikke sammen, men fyren i mitt opprinnelige sete ville uansett byte. Om du er her inne, nok en gang, tusen takk! Men så til det jeg lurer på, finnes det en måte å unngå dette på? Jeg sitter mye heller bak i bussen ved vindu og med god benplass fremfor å sitte i plus med elendig benplass og en albue i begge sider…
I dag tikket det inn en melding om at det hadde blitt utført endringer på en av bookingene mine, fra å ta siste fly den dagen til å ta et fly alt for tidlig om morningen. Ringer til SAS, får svar på ca 15sekund etter ventemusikken starter (uten å taste inn EB nummer) og forklarer problemstillingen. Hu i andre enden sier at hu skal se på alternativer for meg og blir satt på vent i et lite minutt. Blir tilbudt et par alternativer, hvor det seneste da gikk ca 2 timer før opprinnelig avgang som var greit. Flyvningen ligger for øvrig uten noen som helst tilgjengelighet på nettsiden da, så litt skeptisk enda. Hadde en SAS GO Smart billett, men etter ombookingen så oppdaget jeg at jeg har fått bestillingsklasse C (men fortsatt som GO Smart). Har også kun mulighet til å velge seter i pluss seksjonen også nå, samt det står "1 måltid inkl". Første gangen jeg opplever dette fra kundeservice. Har EBG
Den siste tiden har det vært alvorlig mye problemer med at samtalen kuttes mens man er i telefonen med SAS. Vet ikke om det skyldes inkompetanse eller problem med telefonsystemet deres, men fullstendig uproffesjonelt er det hvertfall.