Fant en tur for to OSL-CPH-BOS t/r i biz for poeng. Fikk klikket meg helt frem til betalingsopplysninger, da crashet nettsiden.
Ringte SAS, kun 2 min venting, og svenske damen i andre enden skulle "kolla"- blir satt på pausemusikk i 8 min, før det ble lagt på
Ringte igjen, men ny svenske dame i andre enden kunne ikke booke fordi returen i biz var forsvunnet. Fikk beskjed om at det kanskje var jeg selv som "sperret" biz returen, med min ufullendte booking.
Hadde fått opp turen i "mine reiser", med bookingnummer så jeg foreslo at hun tok å ordnet betaling/poengtrekk her og nå over telefonen.
Det lot seg ikke gjøre- kunne ikke ta kortopplysninger via telefonen. ( SAS Mastercard premium)
Løsning var å vente minst en time, til billettene ble frislipt pga ikke betalt.
Passe frustrert ringte jeg en tredje gang. Ny svensk dame. Leste opp bookingnummer, og lurer på hva jeg må gjøre for ikke å miste turen.
Hun sier at det fikser vi. Leste opp kortnummer, og booking gikk glatt igjennom.
Igjen stor forskjell på agentene- må jo være et helsike for "vanlige" folk å treffe på en inkompetent agent. Og ikke vite at det er noe som heter agentroulette.
View attachment 130373
Vis alt...