SAS Mastercard Premium (samletråd)

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av dkvt, 13. mai 2017.

1. kjelsberg92

kjelsberg92 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    7
    Bonuspoeng:
    3
    Takk for svar. Fyfaen så surt...

2. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,104
    Bonuspoeng:
    293
    velkommen til forum. Er det noen trøst har alle noen poeng de gikk glipp av og en feilpriset salg de ikke fikk booket ( fordi jeg var for full 1. nyttårsdag):oops:

3. kjelsberg92

kjelsberg92 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    7
    Bonuspoeng:
    3
    Takk for det! Syns det er et passe råttent opplegg fra SAS MCP sin side da. Jeg er betalende kunde for et Mastercard, og må fysisk melde meg på en dobbelpoeng kampanje som de kjører. Ikke fått varsel eller mail noen steder. Hvorfor skulle jeg, som betalende kunde, IKKE ønske dette tilbudet liksom?

4. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,104
    Bonuspoeng:
    293
    Med fare for å være kjip. Det er sånn kredittkortselskapene tjener penger. Ved å ha kunder som ikke utnytter fordelene sine og ikke betaler regningene i tide:) så velkommen til et liv som fordelsjeger med excel ark på trumfopptjening.

5. kjelsberg92

kjelsberg92 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    7
    Bonuspoeng:
    3
    Fullstendig klar over det, og det står ikke på antall excel ark her heller. Hadde bare glemt å føre inn i arket at jeg må huske å melde meg på en kampanje som jeg ikke har fått beskjed om noen steder at jeg må melde meg på. Men det er herved ført inn :) On to the next one..

6. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,104
    Bonuspoeng:
    293
    Alle på forum kan jo ta en gjennomgang på epostlister en faktisk bør være påmeldte :) Inkludert SASMC sin....

tobeornot999 and ChrisTW like this.
  7. Erlingni

Erlingni Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    494
    Bonuspoeng:
    63
    Nå var det i hvert fall slik før, at selv om man var påmeldt, mottok man nødvendigvis ikke disse epostene allikevel... Egen tråd om det her: https://insideflyer.no/forums/threads/mottar-ikke-lenger-tilbudsmail-fra-sas.12144/
    Plutselig fungerte det hos meg igjen. Men når det ikke fungerte, var det rimelig frustrerende.

8. SVG_flyer

SVG_flyer Veteran

Likes mottatt:
    3,570
    Bonuspoeng:
    113
    BLACK WEEKEND X 2
    Black weekend er rett rundt hjørnet! Gled deg til doble poeng fra 26. til 28. november 2021 på alle kjøp med ditt SAS EuroBonus Mastercard Premium.1 Da får du opptil 50 Ekstrapoeng per 100 kr, mot normalt opptil 25.2

Black weekend er en fin anledning til å kjøpe årets julegaver, bestille vinterferie eller oppgradere elektronikken. I tillegg er det en smart måte å samle opp poeng til neste drømmereise.

Registrer deg før 20. november 2021, så mottar du en e-postbekreftelse i løpet av noen timer.

Fikk denne i dag :).

9. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    9,054
    Bonuspoeng:
    183
    Mailen kom inn her også idag.

Og spørsmålet kommer sikkert så ja, linken er personlig og må registreres via den mail linken man får fra SAS MC/SEB bank :)

Frist for å registrere seg for bonusen er 20. november.

Ellers kommer ikke poengene. Dumt konsept (de burde gitt dette til alle SAS MC kunder), men slik har det nå alltid vært....

SVG_flyer liker dette
  10. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,921
    Bonuspoeng:
    293
    Denne hører bedre hjemme i SAS Mastercard Premium-tråden, denne er for doble poeng når du flyr med SAS :)

tobeornot999 liker dette
  11. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    9,054
    Bonuspoeng:
    183
    Enig, fint om admin kan flytte meldingene :)

12. Weissen

Weissen Medlem

Likes mottatt:
    237
    Bonuspoeng:
    43
    Regner med at dette er besvart tidligere, men fant det ikke akkurat nå. Er det mulig å gjøre innbetaling på sas Mastercard før jeg får faktura, slik at jeg også kan bruke det resten av måneden? Ser at KID er identisk på alle fakturaer, så burde vel være mulig å bruke dette og gjøre en innbetaling?

13. Wanderlust

Wanderlust Senior Medlem

Likes mottatt:
    811
    Bonuspoeng:
    93
    Fungerer aldeles utmerket.

14. Weissen

Weissen Medlem

Likes mottatt:
    237
    Bonuspoeng:
    43
    Nydelig. Takk for svar!

15. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,255
    Bonuspoeng:
    293
    Done.

tobeornot999 liker dette
  16. stekus

stekus Senior Medlem

Likes mottatt:
    837
    Bonuspoeng:
    113
    Nå er det en doble poeng helg innkommende. Så sitter man å lure på sannsynligheten for en til før julaften. Hva tror folket på forumet?

17. kjelsberg92

kjelsberg92 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    7
    Bonuspoeng:
    3
    Garantert ikke. De kjører den kampanjen ca. 4 ganger i året, så dette er nok den siste for i år.

18. stekus

stekus Senior Medlem

Likes mottatt:
    837
    Bonuspoeng:
    113
    Syns nå hyppigheten har gått opp under covid, men kanskje ikke så tett som hver måned :(

19. tstone

tstone Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,094
    Bonuspoeng:
    93
    Hmm. Ser ut som SEB har forbedret rutinen for å sniffe GBIT... Har overført en del fra et danske bank-kort i dag og plutselig blir alt, bortsett fra bruk via curve, declined....

20. freddyen

freddyen Veteran

Likes mottatt:
    1,508
    Bonuspoeng:
    113
    Har det egentlig noe for seg å handle i nettbutikker idag, i håp om doble poeng?
    Jeg regner med det går en uke før produktene sendes og kortet belastes.
    Det fungerer vel ikke slik som hos DNB hvor transaksjonsdatoen styrer rabatten?

Del denne siden