Mottar ikke lenger tilbudsmail fra SAS

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Erlingni, 31. okt 2018.

  1. Erlingni

    Erlingni Aktivt Medlem

    Innlegg:
    466
    Likes mottatt:
    488
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg har skjønt at det er ganske mange som plutselig ikke lenger mottar tilbudsmailene fra SAS (de som sendes fra [email protected]). Når det skjer, er det tilsynelatende umulig å få de tilbake.
    Dette gjør jo at vi potensielt sett går glipp av en god del tilbud og kampanjer. Jeg fikk siste mail 25. september (SAS) og 26. september (SAS Eurobonus), og har ikke endret på noe, eller hatt noen problemer med dette før. Har både hatt mailen (@gmail) og eurobonus i minst 15 år.

    Jeg har sjekket følgende;
    • SPAM folder
    • Alle samtykker på SAS.no inkl. godkjenning av "vilkår og betingelser"
    • Kontaktet SAS Eurobonus pr. tlf. som (selvfølgelig) sier at "alt er i orden"
    • Meldt meg av- og på nyhetsbrevet
    • Jeg mottar fortsatt alle andre mail fra SAS vedr. bestillinger etc. (sendes fra [email protected])
    • Jeg mottar fortsatt tilbud fra SAS partnere som f.eks: SAS mastercard og SAS AmEX, men kun når det er de som står som avsendere
    Hvor mange er vi som sliter med dette? Er det noen som har fått løst problemet, og hvordan?
     
    Staralliance liker dette
  2. veeegard

    veeegard Veteran

    Innlegg:
    1,725
    Likes mottatt:
    9,287
    Bonuspoeng:
    183
    Har du prøvd å melde deg av - vente noen dager - for så å melde deg på igjen?

    Det fungerte for meg for en stund siden.
     
    Erlingni liker dette
  3. Erlingni

    Erlingni Aktivt Medlem

    Innlegg:
    466
    Likes mottatt:
    488
    Bonuspoeng:
    63
    Takk! Det kan jeg prøve. Jeg har meldt meg av- og på igjen, men bare med noen minutters mellomrom. Det hjalp ikke. Kan prøve på nytt og la det stå av i noen dager (går jo uansett ikke glipp av noe).
     
  4. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,650
    Likes mottatt:
    32,498
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg hadde en gang samme issuet. Opprettet en ny epostadresse og la inn denne, da kom det.
     
    Erlingni liker dette
  5. OGKverneland

    OGKverneland Nytt Medlem

    Innlegg:
    40
    Likes mottatt:
    93
    Bonuspoeng:
    18
    Jeg har hatt samme problem og har henvendt meg til diamantmailen en del ganger hvor det har blitt gjort ulike forsøk for å fikse det. Samme oppskrift som trådstarter, alt tilsynelatende i orden flere ganger. Til slutt gikk det i orden; da fikk jeg denne forklaringen:

    Jag har lyckats finna orsaken till att du inte fått ut några nyhetsbrev.

    Orsaken beror på att din mailkorg låg i en form av karantän för nyhetsbrev och det beror på att din mail vid något tillfälle genererat spam mail mot den avsändare som vi använder.

    Jag är övertygad om att det bara var något tillfälligt så jag har sett till att ta bort denna karantän och du bör från och med nu kunna få ta del av våra utskick igen.

    Jeg har fundert på om det kanskje kan være fraværsassistent som har gått autoreply på nyhetsbrev og plassert meg i karantene...? Anyways, det går kanskje an å tipse kundeservice om å sjekke dette.
     
    Erlingni, Kristian and RoadKing like this.
  6. Erlingni

    Erlingni Aktivt Medlem

    Innlegg:
    466
    Likes mottatt:
    488
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg har nå forsøkt å melde meg av i ett par dager, for så å melde meg på igjen.
    Har også endret mailadressen i profilen min hos SAS.
    Fortsatt ingen e-poster (skjønte det som om det bl.a. har kommet en 40% poengrabatt kampanje nå nylig?).

    Jeg får prøve å kontakte de igjen, og be de sjekke "karantene" som OGKverneland foreslår. Men da burde vel også en ny adresse ha løst problemet, som ikke står i karantene. Tipper at diamantmailen er litt mer løsningsorienterte, men den kan dessverre ikke jeg benytte (enda).

    Ganske frustrerende at de ikke engang kan få til å sende ut "basic" nyhetsbrev. Har aldri opplevd dette problemet før, og jeg har hatt @gmail.com adressen min siden 2004...
     
  7. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,185
    Likes mottatt:
    3,119
    Bonuspoeng:
    113
    FIkk ikke 40% på mail nei ;) Så er nok ikke bare deg som ikke fikk den. Tror Ingen(?) fikk det på mail.
    EDIT: Fikk det dog sammen med gratulerer, du har opptjent 1 nytt år som EBD ;)
     
    drsyk liker dette
  8. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,729
    Likes mottatt:
    21,904
    Bonuspoeng:
    293
    Tilbudet kom på mail sammen med månedenes poengsaldo. Og siden du nylig har opptjent EBD så er den formulert litt annerledes :)
     
    Xflipper liker dette
  9. akreknes

    akreknes Nytt Medlem

    Innlegg:
    1
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Har dere lenke til hvor man kan melde seg av/på nyhetsbrev? Jeg har samme problemet og vil prøve å melde meg opp med en annen e-postadresse.
     
  10. Flyrlavt

    Flyrlavt Senior Medlem

    Innlegg:
    1,303
    Likes mottatt:
    3,459
    Bonuspoeng:
    113
    Mulig sas har litt trøbbel med mail om dagen? Jeg har 2 flygninger på rad nå hvor de sender info om forsinkelse som havner under "reklame" på mailen min.

    Også mulig at det finnes litt andre løsninger nå 3 år etter at denne tråden ble startet, prøv å sjekk innstillinger, bla helt ned til kommunikasjon og se deretter om du har krysset av for å motta reisetips og tilbud på tekstmeldinger og e-post.
     
    Last edited: 03. jan 2022

Del denne siden