En oppdatering. Etter jeg la ut denne, fant jeg via Reddit et
webskjema fra Curve, hvor en kan sende inn saker. Dagen etter får jeg svar på både Messenger, og i selve supportsaken på chat'en. Det virker å ha trigget noe.
Det er nå en ny, mer senior - virker det som - konsulent som har tatt over saken, som virker interessert i å løse opp i dette. Han vil gjerne tilby meg en bedre pris, om jeg forblir. Han beklager selvsagt for lang svartid, og understreker at de hele tiden jobber med å forbedre support.
Som en følge av 3 ukers ventetid på support (Som Metal-kunde), tilbyr han meg å redusere min pris på metal i inneværende år til €11,25 /måned, noe jeg takker ja til.
I vår videre dialog passer jeg på å gi de tilbakemelding om at rask svartid er essensielt, og ber de vurdere antall kanaler inn til support (web, chat, Messenger, mail), eliminere de som ikke fungerer, og gjerne tildele et saksnummer for hver sak. Videre ber jeg dem vurdere å automatisere downgrade-prosessen, noe han lover å bringe videre til produkt-teamet.
Jeg ønsker jo at Curve består, og forblir gjerne en betalende kunde, så lenge produkt og support fungerer tilfredsstillende.
Vis alt...