Erfaringer med REVOLUT?

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Pingus, 12. mai 2016.

  1. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,657
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    Håper NOK kommer snart :)
     
  2. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,657
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg sliter forresten med å fylle opp på GlintPay med Shell MC. Andre som har fått det til?
     
  3. Snacky

    Snacky King's Advisor

    Innlegg:
    324
    Likes mottatt:
    255
    Bonuspoeng:
    63
    Du kan ikke bruke et kredittkort til å fylle opp din GlintPay-konto med. Det må være et debetkort, eller et kredittkort tilknyttet BankAxept (kun YaBank VISA har dette pr. idag).


    Snacky
     
  4. Snacky

    Snacky King's Advisor

    Innlegg:
    324
    Likes mottatt:
    255
    Bonuspoeng:
    63
    Likeså, samt dollar.


    Snacky
     
  5. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,657
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    Dårlig med poeng med andre ord..
     
  6. Snacky

    Snacky King's Advisor

    Innlegg:
    324
    Likes mottatt:
    255
    Bonuspoeng:
    63
    Dessverre, men det er heller ikke poenget med GlintPay-løsningen. Her er det muligheten til å bruke gull som penger som er det unike ...


    Snacky
     
  7. Snacky

    Snacky King's Advisor

    Innlegg:
    324
    Likes mottatt:
    255
    Bonuspoeng:
    63
    GlintPay
    Nå er også USD-konto klar i appen ;)
    Så nå er det GBP, EUR og USD samt gull tilgjengelig. Du kan, når du måtte ønske det, linke kortet ditt opp mot valgfri valutakonto, eller gullkontoen selvsagt, via appen.


    Snacky
     
    Last edited: 12. juli 2018
  8. Shyneno

    Shyneno Okama

    Innlegg:
    2,043
    Likes mottatt:
    1,473
    Bonuspoeng:
    113
    Da kommer det en oppdatering på kjøpet mitt som ble charged i pund (så de tok 250kr ekstra)

    Jeg kansellerte dette hos power og pengene ble sendt tilbake til revolut. problemet er at revolut ikke sender pengene tilbake til min konto, dette beholder de selv..

    revolut må dere holde dere unna... dette er rein svindel.. hvis du skal ha hjelp er det 12-24 timer før man får svar på chat.. helt latterlig..
     
    bfs77 liker dette
  9. freddyen

    freddyen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,387
    Likes mottatt:
    1,299
    Bonuspoeng:
    113
    Hvor lenge har du ventet på refusjon?

    Egentlig mener jeg dette bør svi litt for Power. Å kjøre automatisk valutaveksling er ikke greit!


     
  10. Shyneno

    Shyneno Okama

    Innlegg:
    2,043
    Likes mottatt:
    1,473
    Bonuspoeng:
    113
    jeg har ventet 5 virkedager / 7 dager siden pengene ble tilbakeført til kortet.

    Disse pengene er altså borte i revolut systemet..

    6300kr..

    og jeg har blitt forklart på chat at dette er helt normalt, penger blir ikke automatisk tilbakeført.. dette er noe som går inn på en hovedkonto for revolut og så må man være heldig å finne eieren til dem..

    som sagt, hold dere unna dette...
     
    freddyen liker dette
  11. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,550
    Bonuspoeng:
    293
    Hvorfor bruke revolut i Norge?
    PS. De fleste Elkjøp tar Amex ;)
     
  12. BendikHa

    BendikHa Globetrotter

    Innlegg:
    438
    Likes mottatt:
    141
    Bonuspoeng:
    43
    Revolut er absolutt ikke svindel, men som med alle andre aktører kan uhell forekomme. Jeg har fått refusjoner til mitt Revolut-kort flere ganger og ikke opplevd problemer med det. Kan du legge ved skjermbilde av kontakten din med kundeservice der de sier man må være heldig om pengene finner veien tilbake til eieren @Shyneno?
     
  13. BendikHa

    BendikHa Globetrotter

    Innlegg:
    438
    Likes mottatt:
    141
    Bonuspoeng:
    43
    Er det noen som har sjekket om man får Trumf-bonus ved å fylle på Revolut med Shell MC?
     
  14. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,657
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    Ja, det gjør man.
     
  15. Snacky

    Snacky King's Advisor

    Innlegg:
    324
    Likes mottatt:
    255
    Bonuspoeng:
    63
    De er iallefall ikke kundevennlige, ref. min dårlige opplevelse under registrering/verifisering av ID (som ikke førte frem). De har uprofesjonelle medarbeidere, noe som spår trøbbel på sikt. Hvis de ikke klarer dette i startsfasen, tror jeg ikke det blir noe bedre når antall brukere nå formodentlig bare skyter i været.


    Snacky
     
    Shyneno liker dette
  16. Snacky

    Snacky King's Advisor

    Innlegg:
    324
    Likes mottatt:
    255
    Bonuspoeng:
    63
    FULLSTENDIG useriøs kundebehandling, og jeg har full forståelse for at du føler deg så og si svindlet. Håper (men tror ikke) du likevel får løst saken ...


    Snacky
     
    Shyneno liker dette
  17. Shyneno

    Shyneno Okama

    Innlegg:
    2,043
    Likes mottatt:
    1,473
    Bonuspoeng:
    113
    de sier ikke at man må være heldig, de sier de manuelt må gå inn og finne hvilken betaling som skal til hvilket kort.
     
  18. Shyneno

    Shyneno Okama

    Innlegg:
    2,043
    Likes mottatt:
    1,473
    Bonuspoeng:
    113
    Alt havner inn på kontoen til revolut, er vel så de skal få renter og håpe noen betalinger blir glemt i guess?

    uansett er det jo ekstremt useriøst. kundeservicen er et annet kapittel.. although nå var den nede i 4 timer svartid i går!
     
  19. BendikHa

    BendikHa Globetrotter

    Innlegg:
    438
    Likes mottatt:
    141
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg forstår det du sier og leser det du skriver. Det er selvfølgelig utrolig kjipt at har dårlig erfaring og opplevd en dårlig kundebehandling. Jeg kan ha vært heldig, men har ikke annet en gode erfaringer.

    Jeg er riktignok klar over at antall brukere har økt raskere enn de har fått på plass antall kundeagenter.
     
  20. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,657
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    For de som bruker Revolut: hvor stor Top-up limit har dere? Jeg har kun fått økt den til 300.000,- ...
     

Del denne siden