Du kan ikke bruke et kredittkort til å fylle opp din GlintPay-konto med. Det må være et debetkort, eller et kredittkort tilknyttet BankAxept (kun YaBank VISA har dette pr. idag). Snacky
Dessverre, men det er heller ikke poenget med GlintPay-løsningen. Her er det muligheten til å bruke gull som penger som er det unike ... Snacky
GlintPay Nå er også USD-konto klar i appen Så nå er det GBP, EUR og USD samt gull tilgjengelig. Du kan, når du måtte ønske det, linke kortet ditt opp mot valgfri valutakonto, eller gullkontoen selvsagt, via appen. Snacky
Da kommer det en oppdatering på kjøpet mitt som ble charged i pund (så de tok 250kr ekstra) Jeg kansellerte dette hos power og pengene ble sendt tilbake til revolut. problemet er at revolut ikke sender pengene tilbake til min konto, dette beholder de selv.. revolut må dere holde dere unna... dette er rein svindel.. hvis du skal ha hjelp er det 12-24 timer før man får svar på chat.. helt latterlig..
Hvor lenge har du ventet på refusjon? Egentlig mener jeg dette bør svi litt for Power. Å kjøre automatisk valutaveksling er ikke greit!
jeg har ventet 5 virkedager / 7 dager siden pengene ble tilbakeført til kortet. Disse pengene er altså borte i revolut systemet.. 6300kr.. og jeg har blitt forklart på chat at dette er helt normalt, penger blir ikke automatisk tilbakeført.. dette er noe som går inn på en hovedkonto for revolut og så må man være heldig å finne eieren til dem.. som sagt, hold dere unna dette...
Revolut er absolutt ikke svindel, men som med alle andre aktører kan uhell forekomme. Jeg har fått refusjoner til mitt Revolut-kort flere ganger og ikke opplevd problemer med det. Kan du legge ved skjermbilde av kontakten din med kundeservice der de sier man må være heldig om pengene finner veien tilbake til eieren @Shyneno?
De er iallefall ikke kundevennlige, ref. min dårlige opplevelse under registrering/verifisering av ID (som ikke førte frem). De har uprofesjonelle medarbeidere, noe som spår trøbbel på sikt. Hvis de ikke klarer dette i startsfasen, tror jeg ikke det blir noe bedre når antall brukere nå formodentlig bare skyter i været. Snacky
FULLSTENDIG useriøs kundebehandling, og jeg har full forståelse for at du føler deg så og si svindlet. Håper (men tror ikke) du likevel får løst saken ... Snacky
de sier ikke at man må være heldig, de sier de manuelt må gå inn og finne hvilken betaling som skal til hvilket kort.
Alt havner inn på kontoen til revolut, er vel så de skal få renter og håpe noen betalinger blir glemt i guess? uansett er det jo ekstremt useriøst. kundeservicen er et annet kapittel.. although nå var den nede i 4 timer svartid i går!
Jeg forstår det du sier og leser det du skriver. Det er selvfølgelig utrolig kjipt at har dårlig erfaring og opplevd en dårlig kundebehandling. Jeg kan ha vært heldig, men har ikke annet en gode erfaringer. Jeg er riktignok klar over at antall brukere har økt raskere enn de har fått på plass antall kundeagenter.
For de som bruker Revolut: hvor stor Top-up limit har dere? Jeg har kun fått økt den til 300.000,- ...