Eurobonus millionaire?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av CptSideslip, 08. okt 2024 kl 11:17.

  1. Biffo

    Biffo Nytt Medlem

    Innlegg:
    2
    Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Chat gtp says it's doable in around 5 days for about 3K USD in economy. The route avoids Russia and Beirut. Tempting.
     
    Shyneno liker dette
  2. Frode789

    Frode789 Medlem

    Innlegg:
    154
    Likes mottatt:
    425
    Bonuspoeng:
    63
    Enig. Håper egentlig ingen gjør denne "kampanjen". En høy influx av mange"millionærer" og poengene de-evalueres bare ytterligere. Skyte egen ræv...
     
    Lars J liker dette
  3. Malmo

    Malmo Status: EBD

    Innlegg:
    451
    Likes mottatt:
    744
    Bonuspoeng:
    93
    Hva er routing?
     
  4. Malmo

    Malmo Status: EBD

    Innlegg:
    451
    Likes mottatt:
    744
    Bonuspoeng:
    93
    34500 kr va det jeg fikk til med SVG som origin. Kanskje vel ambisiøst og over to uker...

    Mix av bonus og revenue. De med celler merget er en booking. Oppdatert google sheets. upload_2024-10-8_20-53-16.png

    For de visuelle:
    map (2).gif
     
    Last edited: 08. okt 2024 kl 21:08
    afirm, themichael, chrt and 7 others like this.
  5. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran

    Innlegg:
    3,607
    Likes mottatt:
    22,802
    Bonuspoeng:
    183
    Bra jobba :)
    Heftig rute! Spesielt i økonomi. Må ikke undervudere å sitte sammentrykket i såpass mange timer. Det er heller ikke så praktisk å ha "hjemmekontor" i lufta når man har dårlig plass. ("hjemmekontor" for å unngå å måtte ta fri fra jobben - som ville vært en nødvendighet for min del).
    Kostnadsmessig kommer en del overnattinger på toppen, mat underveis får man satse på å få i seg på fly og lounge i størst mulig grad.

    Dette er litt galskap... er derfor er det gøy å finne ut av mulighetene! :D

    Tidenes MR. Litt synd at Eurobonus ikke har rollover for nivåpoeng, for denne runden vil jo gi en del opptjening.
    Det varierer hva man får hos partnere, basert på booking class, men man er jo godt på vei for å fornye gullkortet dersom man går ut ifra 100% opptjening.

    Route Distance (miles) - ifølge http://www.gcmap.com
    SVG-CPH 346
    CPH-CDG 625
    CDG-NBO 4027
    NBO-JED 1588
    JED-CGK 4955
    CGK-HKG 2015
    HKG-ICN 1284
    ICN-TPE 907
    TPE-XMN 199
    XMN-PVG 507
    PVG-HAN 1203
    HAN-ICN 1667
    ICN-SEA 5216
    SEA-MEX 2332
    MEX-ATL 1330
    ATL-LHR 4210
    LHR-AMS 231
    AMS-SVG 456
     
    Last edited: 08. okt 2024 kl 21:53
    Malmo and chrt like this.
  6. Shyneno

    Shyneno Okama

    Innlegg:
    2,140
    Likes mottatt:
    1,546
    Bonuspoeng:
    113
    er det 4000 miles fra stavanger til køben?

    Det blir nok noe rundt 25% opptjening i eco.
     
  7. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran

    Innlegg:
    3,607
    Likes mottatt:
    22,802
    Bonuspoeng:
    183
    Uhm, der påberøper jeg meg dårlig kvalitetssikring. Kjørte dette som en batch, skal ta en runde til.
    Har nå redigert innlegget.
     
    Last edited: 08. okt 2024 kl 21:53
  8. Malmo

    Malmo Status: EBD

    Innlegg:
    451
    Likes mottatt:
    744
    Bonuspoeng:
    93
    hehe ja ikke optimal mtp gjemmekontor. Og med mine 191 cm så tviler jeg på at dette blir en realitet for min del. Men litt fristet og
     
  9. themichael

    themichael EBD

    Innlegg:
    1,511
    Likes mottatt:
    4,023
    Bonuspoeng:
    113
    Herlige greier. Haters gonna hate.

    Er det bekreftet at SkyTeam award med open jaw må starte og slutte i samme sone? Eller kan jeg ha en vei til Asia og så en vei til f.eks. Sør Amerika fra Asia?
     
  10. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,397
    Likes mottatt:
    3,696
    Bonuspoeng:
    113
    Hva i alle dager skal man med 1 mill EB poeng? Er det noe jeg har misforstått her?

    For det første, det finnes jo ikke C klasse partner billetter med EB. Har leitet til alle store byer i Asia neste sommer (eller de neste par månedene for den saks skyld), finner ingenting, nada, big fat donut, forget about it. For meg har EB poeng svært liten verdi om dagen og hvis ikke situasjonen med tilgjengelighet på ST C klasse bonus billetter bedres betraktelig innen kort tid, så kjøpes revenue billetter til neste sommerferie og AmEx Elite og SAS MC avbestilles.

    For det andre, her møter SAS virkelig seg selv i døren så det smeller. Det er underlig at SAS ikke slås KO av kjempesmellen. Denne kampanjen kommer kanskje for å hjelpe de som strever med å oppnå "Conscious traveler" merket o_O
     
  11. runesole

    runesole Medlem

    Innlegg:
    94
    Likes mottatt:
    112
    Bonuspoeng:
    33
    upload_2024-10-8_22-21-53.png

    1 mllion EB holder ikke en gang til en t/r Australien for 2 pax i Vietnam Airlines Biz :p
     
    Last edited: 08. okt 2024 kl 22:22
    chrt, NoLimit and Malmo like this.

Del denne siden