Har du poeng og ct så kjør på. Blir nok en bra tur Seter kan du reservere på thai sine sider med booking nummer og etternavnet. Gjorde det for 1 mnd tid siden på eb booking uten ct.
Det er så vidt eg veit ikkje kome noko om dette skriftleg (i reglane for CT), men fleire rapporterar at det no er mulig å bestille open jaw.
Nå vet jeg ikke hvilke dager som er aktuell for utreise, men om du ønsker å fly A350 på utreisen også så kan du jo sjekke om det er mulighet å få plass fra en av A350-destinasjonene i Europa: BRU, FRA, LHR, MXP eller FCO. Vil naturligvis kreve minst en mellomlanding ut fra Oslo.
Takk for gode svar på spørsmål! Nå er vår første CT-billett bestilt, til Boston med retur fra Chicago kommende påske i business class. Gikk fint å bestille via sas sine nettsider også!
Ja, når jeg søker på bonusbilletter så kommer det opp øverst at en kampanje er tilgjengelig , trykker på den og søker som normalt.
Kan man bestille open jaw med SAS CT for eksempel Oslo - LAX og retur HKG - Oslo ? Tenkte da å kjøpe egen billet LAX- HKG, kanskje med et stopp på Hawaii, og dermed få en jorden rundt tur Eller er kjeften altfor åpen med en slik rute
Du får i alle fall ikke søkt det opp hos SAS. Normalt er det en regel som sier at det åpne segment ikke kan være lenger enn det lengste segmentet du flyr.
Jeg hadde bestilt en CT-reise med SAS, men fant plutselig en annen destinasjon jeg heller ønsket å dra til. Derfor avbestilte jeg den første reisen og gjorde meg klar til å bestille den nye. Også den med SAS. Poengene kom tilbake på konto med en gang og CT ble tilgjengelig. Men når jeg skal bestille den nye reisen, så funker ikke CTen. Jeg får ikke poengrabatten jeg vanligvis skulle fått. Jeg blir litt stresset siden det var to seter igjen og disse kan forsvinne fort, så jeg tok kontakt med SAS. De ba meg prøve en ny nettleser (det hjalp ikke), men utenom det var det lite de kunne gjøre. CT måtte fikses av noen andre. Jeg prøver å ringe 64 81 60 99, men der får jeg beskjeden om at "Tjenesten ikke er tilgjengelig." Nå har det gått et døgn, men fortsatt får jeg ikke aktivert CTen og de billettene jeg ville ha er nå borte dessverre. Noen som har innspill på hvordan jeg får denne CTen til å fungere igjen?
Hei, reiser til Tokyo med All Nippon F mellom Frankfurt og Tokyo de nærmeste månedene. Ønsker å endre avreise fra Frankfurt til Tokyo til Lufthansa F. Dere som har endret tidligere til Lufthansa F, hvordan har dere gjort det i praksis? Vil United få opp alternativet i sin søkemotor 2 uker før avreise, eller kan det være 2 uker og noen dager/uker til eller fra? Hvis det ikke dukker opp noe i søkemotoren til united, men ser det er ledige billetter gjennom Lufthansa.com, burde jeg da ringe Tallinn for å få booket om. Ser at det fortsatt er en god del F ledig på ruten.
Jeg pleier å sette opp varsel i Expertflyer, men man kan ellers søke en gang i blandt når det nærmer seg 14 dager før avreise og daglig etter det i United den ene leggen, i ditt tilfelle FRA til HND/NRT, når man finner den, er det lurt å dobbelsjekke gjennom andre kilder før man ringer som feks. i KVS eller Expertflyer, kjedelig vente 1 time på telefon og den ikke er tilgjengelig alikevel.
Takk for info. Må jeg utvide medlemskapet gjennom Expertflyer for bonusreise-seatalert? Og selvom det viser seg å være ledig sete på F, er det garantert at Lufthansa frigjør disse for bonusreiser?
Interessant. For min del dreier det seg om 911 og badekar i Frankfurt, men må ikke ta det i år. Er opplevelsen av ANA i luften bedre en Lufthansa?
For min del helt klart. Er nok litt forskjellige meninger her, men min erfaring er at ANA er best i lufta, LH på bakken. Antakeligvis ville jeg likt Lufthansa bedre om jeg satt på rad 2 enn rad 1, men jeg følte at vi satt på utstilling i en veldig åpen kabin på rad 1. Vi hadde da flydd ANA + Asiana først, begge med vegger. Lufthansa har riktignok også en vegg-løsning, men den kan kun brukes i lufta.