Dennis traff jeg også nå. Jeg sjekka alle flighter på sas.no og jeg så at de var der, men neida. Tyvär. Så da er det bare å ringe inn på nytt og håpe man treffer noen som er serviceminded og kompetent neste gang. Makan Edit: Traff Patrick da jeg omsider fikk svar igjen etter en ny runde venting - jajamensann og fikser alt. Så da blir det tur til Australia i november/desember (økonomi i strekket ICN-SYD overlever jeg med Bis på resten når jeg tross alt får bruke CT som gikk ut i 2020). Nå kom smilet tilbake igjen
Hvilken side kan man sjekke ledige bonusbilletter, slik at jeg på forhånd kan foreslå reiser for kundeservice? Tror dette var en betalingsside. Selvsagt har SAS kansellert deler av reisen til Miami, så nå må jeg på leting igjen...
Kansellerte en reise til Tokyo nå, og fikk tilbake utgått CT forlenget ut mars 2022. Dette da det fremdeles da det er innreiserestriksjoner inn til Japan. Om dette gjelder alle destinasjoner i Asla vet jeg ikke.
Møtte på Patrick på tlf i dag, og for en utrolig forskjell fra Dennis! P fant ikke retur, men jeg feedet han alle 5(!) flightene og alt gikk igjennom uten noe diskusjon. Totalt 8 legs, så er selvsagt innenfor. Han belastet og utstedte billettene mens vi snakket. Altså, det er rart å bli så glad over god service, men slik er det altså blitt.
Så bookingen din nå, og den er ikke heeeelt innafor ifølge enkelte kundebehandlere - jeg fikk ikke fullført en booking siden jeg hadde 3 legs ut, 5 legs retur - er visstnok en regel om maks 4 legs i hver retning også. Går nok greit så lenge du ikke må gjøre noen endringer.
Kan nokon forklare meg kva SAS meiner med Asia? Er der verdensdel eller dei tre sonene som har asia i namnet? Nepal er det Asia eller India? Klippa frå SAS: Du kan bruke en Amex-verdikupong som ikke har utløpt når du legger inn en ny bestilling. Hvis verdikupongen har utløpt etter at du la inn den opprinnelige bestillingen, har du lov til å endre uten å betale gebyr hvis du reiser til/fra: Asia med avgang 31. mars 2022 eller tidligere. Vi tilbyr også endring til land med innreiserestriksjoner rundt om i verden. For innenriksreiser, reiser til/fra Skandinavia/Europa og reiser i Europa gjelder vanlige regler for endring av bonusreisen hvis innreiserestriksjonene ikke endres.
Regelen er maks 8 legs tilsammen, 4/4 er noe enkelte kundebehandlere (Også tidligere Tallin) hang seg opp i. Grunnen er at mange har vært vel kreativ. Her fant ikke kundebehandler rute tilbake og var fleksibel. På andre bookinger der de har insistert på max 4 har jeg bare kjøpt det siste strekket innenlands selv.
Sliter litt med å finne retur frå HNL, men finner "masse" tilgjengelegheit med united til SFO og ORD 2-4 mars, men då i United "first". Er det bortimot umogleg å klare å booke dette med eurobonus? Finn det ikkje i søkeverktøyet til SAS, og ikkje overbeviasnde i Awardfares. Må eg gå attende til expertflyer no?
Du bruker United.com? Da er det baaaare å finne klasse I og ikke JN, som det som ofte, dessverre viser.
Eg ser det, men synest at det er rart at dei ikkje bruker sonebenevnelsen. Å bruke Asia som benevnelse gjer det etter mi meining ikkje heilt klart.