Er det flere som sliter med å legge til connection fra Norge til EU destnasjoner om dagen? Har Thai fra MUC og FRA hjem men ikke snakk om at jeg får lagt til ledige bonusbilletter selv om jeg ser dem på Sas søkemotor. Gjelder både SK og LH flighter.
Jepp. Sleit med å få OSL-MUC på en reise med EVA til TPE. Men det gikk til slutt. Vet ikke hva hun siste gjorde.
Han ene jeg snakket med på telefon i vår sa at for SAS var det ofte pga av at noen av billettene som lå ute med SAS plus var "tagget" business, mens andre var premium økonomi. Så hvis de søkte på business kom det ikke opp noe, selv om det gjorde det på nettsiden. Om dette stemmer, eller det var noe han dro ut av ... vet jeg ikke.
Nederst på SAS sin hjemmeside står det Kontakt oss. Og da dukker Turi opp, mulig det er bedre service under ordinære åpningstider kan være. Men akkurat nå får man ikke noe vettug svar
Klasse: Eco, Plus, Business Avreise: BGO Destinasjon: MIA Flyselskaper: LH, LX , SK T/R Antall poeng brukt: 260 000 + 2xCT Skatter & avgifter (per person): 1670,- Antall reisende: 4 personer(2 barn - 4 og 2) Reisen finner sted : Januar 2023 Booket: Oktober 2022 Flyvninger: BGO-FRA // LH877 // I FRA - ZRH // LH1198 // X ZRH - MIA // LX064 // I MIA - ZRH // LX065 // I ZHR - OSL // SK842 // X OSL BGO // SK277 // X Erfaringen var at de mest ideelle intra europa flyvningene aldri var tilgjengelig på telefon, selv om jeg fant de på sas.no i seperate bookinger.. utrolig irriterende.. bla 3 timer i FRA er kjedelig med 2 små..
Kveldens forum polis på gang igjen Denne posten hører hjemme i denne tråden https://insideflyer.no/forums/threa...r-av-ct-eller-vanlig-poengreise.9284/page-279
Èn til CT ramlet inn i dag, fra samme kort, fortsatt vises alle - og nå med den nye i tillegg. Så det ser faktisk ut som de viser alle som er ubrukte her:
Samme her. Vært sånn en stund. Har gjort endringer på to bookinger tidligere og da brukte de av nye CTen som jeg oppdaget ved å logge inn. Så har måttet maile med diamond mailen to ganger for å få tilbake CTene..
Har alltid vært sånn, gudene vet hvorfor.. hvis jeg skal spekulere vil jeg tro at den ene er rabatten "plus for økonomi" mens den andre er "business for økonomi" da dette er to separate rabatter uavhengig av hverandre
Det skal være mulig å ha ulikt sted for avreise og hjemkomst på en CT-bestilling, ikke sant? I dette tilfelle utreise fra Berlin og hjem til Oslo. Må dette i så fall gjøres på telefon?
Ja. Det kalles "open jaw". Enkel open jaw er ok, dobbelt open-jaw er ikke lov. Dvs både forskjellig utreise-/returflyplass og forskjellige destinasjon-/hjemreiseflyplasser. Du kan bestille forskjellig utreise- og returflyplass på nett, men du må ringe inn dersom du skal ha retur fra en annen flyplass enn utreisedestinasjon.
Hvis jeg får stille deg et spørsmål til, hvordan får jeg ordnet med Berlin som utreiseflyplass og Oslo som retur, på nett?
Beklager, det er motsatt. Du må ringe inn for open jaw på retur. Eks med forskjellig destinasjon/hjemreise som kan bestilles på nett: Dersom du ikke er diamant kan du argumentere for å slippe telefongebyr ettersom reisen ikke er mulig å bestille på nett.