Noen som har problem med sas award search? Må logge inn, og når jeg har logget inn så får jeg beskjed om at session har utløpt, må logge inn på nytt. Blir bare rundt i loop. Bruker Chrome.
Har vært sån en ukes tid nå. Løsningen for min del har vært at gå videre til sas.no, logge inn der for så at gå tilbake til partner siden
Bra tips. Virker kun som om dette gjelder SIN og JFK per nå, så det innskrenker i så tilfelle mulighetsrommet betraktelig…
Man kan komme rundt dette ved å bestille en dummy reise lengre frem i tid, og så ringe inn og endre. Ved endring gjelder ikke 4 dagersregelen
Gjelder grense på 24 timer mellomlanding pr. leg på en feeder - eller er den gjeldende fra avreise hoved flight? Er det for eksempel mulig å ta OSL-CPH mandag 10:00, deretter CPH-LHR tirsdag 08:00 og LHR--- tirsdag 16:00? Sliter som så mange andre med feeder til London
Jeg endte opp med å gjøre dette som du beskriver her. Jeg tror også jeg hadde ekstremt flaks med agenten jeg fikk på telefonen etterpå, svenske Jessica var en virkelig servicehelt. Fikk lagt på feeders, gjort om hele bookingen til å bruke CT og alt det kostet meg var litt ekstra tax for de ekstra legsene. Hun jobbet sikkert i 35 minutter med meg på telefon for å få dette satt opp. Jeg fikk beskjed da vi avsluttet samtalen om at alt ble sendt over til ticketing for effektuering, og at jeg skulle få en epost senere samme dag med bekreftelse. Nå har det gått noen dager uten at jeg har hørt noe mer fra SAS om det her, men jeg ser at turen med den nye poengprisen og de ekstra leggene har kommet opp i både SAS-appen og på mine reiser på nettsiden, så da slår jeg meg i utgangspunktet til ro med at ting er i orden. Eller er det noe som fremdeles kan skjære seg her?
Har du mottatt PDF-filen der alle flyvninger er bekreftet, er du good to go. Har du ikke mottatt PDF-filen, så kan alt skje….Ikke stol på appen eller hjemmesiden.
Som @interface87 sier, har du ikke mottatt pdf-fil med billetter, så MÅ du ringe inn og mase. Ingenting er sikkert før du har mottatt de!!
Flaks at jeg ringte inn. De hadde visstnok ikke husket å ta med et gebyr på 15 EUR for å legge til feeder flights så da hadde hele operasjonen stoppet hos ticketing. Virket ikke som om noen hadde tenkt å ta kontakt med meg for å følge opp dette.
Nei det hadde jo blitt for enkelt Flaks at dette var snakk om SAS-segmenter (antar jeg). Reserverte, men ikke billetterte segmenter hos partnere har en tendens til å bare forsvinne etter en stund
Hei, Jeg tenker å fly biz AMS–CDG–SXM og tilbake FDF–CDG–AMS. Det som er tilgjengelig i biz er imidlertid bare AMS–CDG–SXM og FDF–CDG (Ingen biz CDG-AMS, og det å kombinere biz+eco er ikke tillatt så vidt jeg leste). Jeg skjønner at AMS–CDG–SXM/FDF–CDG er umulig å bestille, så må jeg vel kutte ut AMS og bestille kun CDG–SXM / FDF–CDG. Er det mulig å bestille AF/KL-feeders tur/retur AMS–CDG i etterkant? Evt. andre tanker/forslag? Update: ringte nå til EBD kundeservice og fikk høre at de faktisk kan sette AMS flyvninger i eco på CDG–SXM / FDF–CDG i biz, men bare etter at "hovedreisen" er bilettert. Så prøvde vi å bestille i hvert fall den, men medarbeideren fikk en form av avslag fra systemet
Jeg bestilte CDG-SXM/SXM-CDG på nett, i business. Ringte inn, og fikk lagt på TOS-OSL-CDG/CDG-AMS-OSL-TOS i økonomi i etterkant. Skjønner ikke helt disse feeder- og mixed class-reglene. Noen ganger går det, andre ganger ikke.
Hei, kan noen være så snille å gi en oppsummering av alle tilgjengelige alternativer for å bruke en CT? For eksempel: Kan man bestille en flyreise og deretter legge til CT etterpå? Kan den andre personen på bestillingen ringe for å gjøre endringer, eller må det være CT-innehaveren? Hva er gebyrene for å endre? Hvis man bestiller enveis, kan man ringe inn og legge til retur uten gebyr? Jeg vet at det sikkert finnes mye informasjon i denne tråden, men jeg har problemer med å finne alle svarene.
1. Ja du kan bestille en reise, for deretter å legge på CT i etterkant. Du nå ha nok poeng for å betale fullpris ved bestilling da. Når du legger på CT, returneres halvparten av poengene. 2. 750 kr endringsgebyr per person med partnerselskap. Du kan bestille enveis, men når du legger på retur er det en endring og 750 kr per pers slår inn. 150 kr per pers for tilslutningsfly. 3. Ikke vært borti hvem som kan gjøre endringer, men tror det er slik at du må ha tlfnr til vedkommende som bestilte/poengene tilhører tilgjengelig da de sender en verifiseringskode på sms. Da jeg la på fruens CT på siste booking, måtte jeg feks ha hennes tlf tilgjengelig da CT var utstedt til henne. Men andre får rette meg her.
Skal bestille billett t/r bankgkok for 1 pers. Får opp pris på ca. 2700 kr, men betalingen er dobbel. Bruker CT. Noen som vet?