Det står ikke at du må fly direkte, kun at du kan fly via en annen sone. Men når du kommer inn i transittsone må du fly direkte videre, mao du må direkte fra Manila til Europa. Eneste potensielle problemstilling er hvorvidt du må igjennom transittsone begge veier. Om jeg ikke husker feil ble RoadKing nektet en booking med bare transittsone på utreise og ikke hjem. Dog har andre fått det godkjent tidligere..
Det står ikke at man må benytte seg av transitt sonen begge veiene, bare at man må holde seg til en transitt sone. Altså om man først må bruke en sone så må man bruke samme om man har tenkt å bruke transitt sone i begge retningene. Hvis ikke burde de skrevet. The same transit zone must be used both directions. Da hadde det ikke vært rom for tolking. Det er min mening. Burde være nok argumentasjon til for at de slipper det gjennom.
Jeg er enig, men noen har fått problemer med dette før.. Uansett, det er bare å forsøke. Jeg er på nippet til å booke om min reise til kun transittsone en vei. Bare jeg får ok fra kone og barnevakt..
Fekk booka BGO-OSL-FRA-ICN-MNL-IST-OSL-BGO. ICN-HND-MNL fekk eg ikkje lov til på grunn av for mange stopp i Far East Asia-sonen. 2830.- per person i skatter og avgifter
grusomt at jeg da betaler 3200 per person for KRS-OSL-FRA-ICN og samme retur Har spurt to agenter og begge sier tax osv er riktig.. Så i en annen tråd at du flyr C, og jeg flyr i F. Men det er vel ikke forskjell på tax osv?
Trur det må dreie seg om møring-skatten Alt er i C ja, men trudde heller ikkje det var forskjell i avgifter der.
Er MNL målet ? Det forklarer i tilfelle hvorfor du ikke kan fly ICN-NRT-MNL Da ville du hatt to stopp i transittsonen.
Har prøvd å finne ut hva er maks tid før avgang at man får booket CT billetter? Vil veldig gjerne dra til Australia, men har ikke anledning til å være borte i flere uker før neste sommer... og da er det vinter der. Så det blir kanskje desember 2017, men er det noen som vet når CT billetter blir tilgjengelig?
Det er vel litt forskjellig fra selskap til selskap kanskje, men billetter blir gjerne lagt ut 10-12 måneder før man kan bestille de. Så viss dere ønsker å reise i desember neste år så bør du nok begynne å følge med fra desember av i alle fall.
Kan man reise 3 stk på 2 CT billetter? Vi er 3 stk som tenker å reise til Sapporo og jeg har 2 stk CT tilgjengelig.
Jeg har akkurat begynt å sette meg inn i denne heller artige verdenen av muligheter. Er det mulig å bestille en CT tur i F tur/retur asia i en suite (for eksempel Singapore Airlines sine suiter på A380)? Eller er det F hos LH som er det heftigste man får for de 190K poengene?
Singapore Airlines slipper ikke awardseter i C og F på A380, B777 og A350 som er de flyene de bruker til Europa, til andre enn KrisFlyer-medlemmer. Unntaket er Singapore-Jakarta hvor du kan fly F er det vel?
Det står vel noe om at man kan kun bruke en per booking, så da må du kanskje bestille i to omganger om det skulle være 3 seter ledig da
Det står 8 segmenter totalt tur-retur. Det skal vel bety at man kan ha 5 en vei og 3 den andre. Kan ikke huske å se annet en 4+4. Er det noen som har noe erfaringe med dette?
5+3 har fungert fleire gonger for meg. Og som Are seier, har også opplevd 5+4 (men vart spurt om det ikkje fantes ei meir direkte rute, noko det ikkje gjorde i dette tilfellet).
Hmm, 64 81 60 99 Tjenesten du ringte er for øyeblikket ikke tilgjengelig.... Noen som vet om det pleier å være nede mye? P.