SAS introduserer Lifetime Diamond – en milepæl for de mest lojale EuroBonus-medlemmene

Denne siden kan inneholde links til partnere som støtter oss hvis du handler fra dem.

SAS har nå løftet sløret for en ny og eksklusiv fordel i EuroBonus-programmet – deres nye Lifetime Diamond-status.
Denne statusen er skapt for å belønne de mest lojale kundene som har stått ved SAS gjennom et helt tiår som EuroBonus Diamond-medlemmer.

10 år som Diamond – deretter blir det permanent

For å kvalifisere seg til Lifetime Diamond må man ha vært EuroBonus Diamond i 10 sammenhengende år. Dette er en tydelig anerkjennelse av medlemmene som har investert tid, reiser og lojalitet i SAS. Introduksjonen kommer på et historisk tidspunkt: Det er nemlig litt over 10 år siden SAS lanserte Diamond-nivået i EuroBonus-programmet. De første EuroBonus-kundene fikk Diamond-status i april 2014, og på det tidspunktet var det rundt 15 000 EuroBonus Diamond-medlemmer.

De første EuroBonus Diamond-kortene ble sendt ut tidlig i 2015:

Presentasjonen skjedde under “An Evening of Conversation”

Nyheten ble presentert på SAS’ eksklusive arrangement “An Evening of Conversation”, som i år har blitt holdt i Oslo, København og – i kveld – Stockholm. Her har SAS invitert sine mest trofaste EuroBonus Diamond- og Pandion-medlemmer til en kveld med innsikt, nettverksbygging og en overraskelse.

Høydepunktet? På scenen ble medlemmene som har hatt Diamond-status i 10 år, hedret med deres nye Lifetime Diamond-status. En gest som understreker at SAS ønsker å bygge langsiktig lojalitet og gi noe tilbake til dem som har vært med hele veien.

Hva betyr Lifetime Diamond?

Med Lifetime Diamond får man:

  • Permanent Diamond-status – uten krav til årlig kvalifisering
  • Tilgang til alle Diamond-fordeler, inkludert ekstra bonuspoeng, prioritert kundeservice og eksklusiv lounge-tilgang
  • En sterk symbolsk verdi: Et bevis på 10 års lojalitet

Hvorfor er dette viktig?

I en tid hvor mange flyselskaper justerer sine lojalitetsprogrammer, sender SAS et tydelig signal: Langvarig lojalitet skal belønnes. For de mest dedikerte reisende er Lifetime Diamond ikke bare en fordel – det er en milepæl.

Foto: Henrik Olsen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *