Emirates med ny Jennifer «friends» reklame

Denne siden kan inneholde links til partnere som støtter oss hvis du handler fra dem.

Hollywood-stjernen, regissøren og produsenten Jennifer Aniston dukker nok en gang opp på reise med Emirates A380 i en ny global kampanjefilm for Emirates. Filmen følger opp suksessen av den første filmen med Jennifer Aniston som ble lansert i fjor. En kampanjefilm som fikk mye oppmerksomhet og raskt ble en you-tube hit.

I likhet med den første reklamefilmen møter vi Jennifer med hennes særegne personlighet. Med hennes klassiske stil og et snev av humor viser hun frem Emirates A380. Etter en tur innom flyets Spa avdeling møter hun Cooper, en nysgjerrig liten gutt som leker i hennes private suite på Emirates First Class.

 

De snakker hyggelig sammen og blir bedre kjent mens de går i gjennom Emirates Business Class kabin. På veien stopper de innom loungen. Sittende på trappa mellom øvre og nedre dekk på flyet forteller Cooper, Jennifer om sitt store ønske om å bli pilot. Han vil bli pilot på akkurat “dette flyet” pekende på sitt modellfly av Emirates A380.

Jennifer i Economy class

I Economy Class blir Cooper endelig gjenforent med sine ganske overaskede foreldre. Her blir Jennifer sittende sammen Cooper og nyte Emirates ICE underholdningssystem. Mot slutten av filmen ser vi at Coopers mamma  koser seg i en privat suite på First Class etter å ha byttet plass med Hollywood-stjernen.

For et år siden lanserte vi vår første reklamefilm med Jennifer Aniston, ble vi overveldet av hvilket  fenomen den ble i sosiale medier. Humoren traff publikum over hele verden, annonsen ble sett av millioner av mennesker og engasjerte tusenvis av samtaler. Fans både av Emirates og Jennifer elsket hennes uanstrengte sjarm og humor, og satte pris på en historie som ikke lignet flyselskapets tradisjonelle annonser

Boutros Boutros – Divisional Senior Vice President, Corporate Communications, Marketing & Brand

Reklamefilmen ble regissert av bransjeveteran og Oscar-nominerte Bryan Buckley. Han er anerkjent for sine mange Super Bowl reklamefimler. Manuset og det kreative konseptet var et samarbeid mellom Buckley og Emirates eget reklameteam, og produsert i samarbeid med The WPP Group.

##

Redaksjonen er ikke kjent med hvilke beløp som er betalt for reklame-filmen, hverken til regissør eller skuespiller, men antar at det bør holde til både Taco & Blandevann.

Det er snart helg, vi gleder oss….

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *