Emirates rundet av en sikker og vellykket deltagelse på Arabian Travel Market

Denne siden kan inneholde links til partnere som støtter oss hvis du handler fra dem.

Emirates har rundet av en vellykket deltakelse på Arabian Travel Market 2021 (ATM) – det største fysiske arrangementet for reiselivsbransjen i verden siden pandemien startet.  

Rammen for årets Arabian Travel Market er Dubais vedvarende innsats og konsekvente tilnærming for å gjenoppta store arrangementer samtidig som de høyeste sikkerhetsstandardene for besøkende opprettholdes.

Dubai var den første byen i verden til å arrangere et fysisk arrangement, noe som viser hvordan denne byen er et naturlig knutepunkt for forretningstursime og et trygt sted for arrangement i verdensklasse.

Emirates Premium Economy. Foto: Emirates

Med stort fokus på de besøkenes og ansattes helse og sikkerhet, ønsket Emirates velkommen til mer enn 3000 delegater og deltakere til sin stand under dette fire dagers arrangementet. Blant de mange sikkerhetstiltakene som ble iverksatt var;

  • Et kontrollert og begrenset antall besøkene på stand til enhver tid
  • Glassvegger rundt standen
  • Overholdt sosial distanse
  • Strenge køsystemer
  • Grundig rengjøring og desinfisering av seter og overflater etter hver bruk
  • Strategisk plasserte hånddesinfiserings-stasjoner rundt og på stand
  • Digitale menyer og mediekit
  • Glassvegger ved alle møtebord, med mer.

Midtpunktet på årets utstilling av flyselskapets nylig lanserte Premium Economy-seter. De besøkende fikk oppleve den økte komforten i de nye setene som har en generøs ‘seat pitch’ på 101 cm, som er en standard måte å måle avstanden mellom setene fra bakerste festepunkt til samme punkt på setet foran. De er nesten 50 cm brede og kan lenes bakover til en komfortabel posisjon og med god plass til å strekke ut beina. 

Emirates Aribus A380 OnBoard Lounge (Mock Up). Foto: Emirates

I tillegg til Premium Economy viste Emirates frem sine Boeing 777-300ER First Class private suiter, Boeing 777 Business Class-sete og den oppdaterte A380 OnBoard-loungen, i tillegg til ikoniske produkter som First Class Shower Spa og den siste versjonen av «game-changer» Economy Class-setene. Alt med de nye interiør- og design-detaljene med motiv av Ghaf-treet, samt den oppdaterte fargepaletten i champagne.

Under ATM inngikk Emirates også en rekke samarbeid med industripartnere og leverandører for å støtte reiselivsbransjen tilbakekomst med fokus på felles turistinitiativ, teknologisamarbeid og for å styrke løpende partnerskap på tvers av økosystemet til reiseliv- og luftfartsindustrien.

ATM ble arrangert fra 16.-19. mai og er en av verdens største reiselivsmesser.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *