Æ - Rema1000 kundeprogram?

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av 1884derby, 04. jan 2017.

  1. Pingus

    Pingus Senior Medlem

    Innlegg:
    919
    Likes mottatt:
    1,310
    Bonuspoeng:
    93
    Greitt det, men nå er Joker gjennomgående 20-30% dyrere enn lavprisbutikkene fra Norgesgruppen. Det er neppe tilfeldig at Ukens Joker ikke har gyldighet på mandager....
     
  2. chberge

    chberge Medlem

    Innlegg:
    166
    Likes mottatt:
    241
    Bonuspoeng:
    43
    Det beste med Æ til nå er 15% Trumf på Kiwi. Blir grønnsakssuppe minst en gang i uken fremover nå.
     
    Mbj, geddi, TElg78 and 5 others like this.
  3. dkvt

    dkvt EBD

    Innlegg:
    136
    Likes mottatt:
    373
    Bonuspoeng:
    63
    Grønnsaker handles 2 ganger i året - og det er når SPAR har 40% Trumf :DGrønnsakssuppen er ikke kresen på fersk/fryst :p
     
    Are and grisefod like this.
  4. grisefod

    grisefod Aktivt Medlem

    Innlegg:
    495
    Likes mottatt:
    799
    Bonuspoeng:
    93
    Ud over at vi nu kommer til at få 10% på bleier og brus, når vi køber dette i Rema giver jeg dig ret. 15% er super.
    Der er dog endnu lidt vej til de 20% Kiwi giver i rabat i Danmark. :)
     
  5. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,659
    Likes mottatt:
    32,508
    Bonuspoeng:
    293
    En nabo kom og spurte om hjelp til å installere Æ appen.

    Da så jeg at appen ber om tilgang til:
    Personlige data
    Lokasjon
    Bilder
    Wifi oppsett

    Jeg kan ikke med min villeste fantasi forstå hvorfor Rema skal ha tilgang på noe av dette. Ettersom du registrerer medlemsskapet mot bankkortet og ellers har oppgitt personalia der.

    For meg er dette helt uaktuelt, og det sa jeg til naboen også. Så han droppe det og.

    Det er en grense for hvor interessert jeg er i poeng og rabatter.
     
  6. bounce

    bounce Nytt Medlem

    Innlegg:
    19
    Likes mottatt:
    4
    Bonuspoeng:
    3
    Jeg la først inn Shell i Æppen, det gikk fint det. Men jeg har ikke prøvd å handle med det ennå, noen som har prøvd å handle med kredittkort?

    Edit: Jeg tok et testkjøp med Shell nå, fikk 10% rabatt på handlekurven.
     
    Last edited: 06. jan 2017
  7. grisefod

    grisefod Aktivt Medlem

    Innlegg:
    495
    Likes mottatt:
    799
    Bonuspoeng:
    93
    Har lagt mit SAS MC ind og det funker også helt fint.
     
  8. TElg78

    TElg78 TravelElg - The Moose Is Loose

    Innlegg:
    1,097
    Likes mottatt:
    1,460
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har sjekket Android versjonen av appen som jeg har installert. Jeg har slått av tillatelse for å bruke kamera, kontakter, location og lagringsplass. Så ingen problem på Android. Applebæsj igjen???
     
  9. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,659
    Likes mottatt:
    32,508
    Bonuspoeng:
    293
    Tror naboen hadde windows phone, jeg så ingen mulighet til å slå det av
     
  10. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,737
    Likes mottatt:
    21,935
    Bonuspoeng:
    293
    Æ finnes bare til iOS og Android. På iPhone trenger Æ tilgang til kamera for å ta bilde av bankkort og mobildata for å bruke det uten wifi, i tillegg til valgfrie varslinger.
     
    RoadKing liker dette
  11. TElg78

    TElg78 TravelElg - The Moose Is Loose

    Innlegg:
    1,097
    Likes mottatt:
    1,460
    Bonuspoeng:
    113
    Har installert appen, men tviler på at jeg kommer til å bruke den. Det som er greia med KIWI er at jeg på en måte spare penger til et formål - SAS EB poeng, for å kunne fly litt rundt i verden. Prisene er ikke så forskjellig i norske butikker som man tror. COOP mega er dyrere, men kvaliteten på grønnsaker er bedre (og utvalget større).

    Jeg har i 9 år i Norge handlet hos REMA 1000 et fåtall ganger. Jeg liker ikke butikkene (som minner meg om billigbutikker i Tyskland) og til slutt har jeg samme utvalg som andre steder. Nå skal utvalget bli ennå fattigere enn det allerede er her i landet... Da vil jeg heller ikke handle der. Så mye rabatt som de da må gi meg.

    KIWI det er for å få mest mulig EB poeng og COOP Mega hvis jeg vil ha noe spesielt eller bedre kvalitet/større utvalg.
     
    SASlovah4evah and Logiflyer like this.
  12. Thomas123

    Thomas123 Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    466
    Bonuspoeng:
    63
    Apropos Æ og påfølgende 15% hos Kiwi; hva regnes egentlig som frukt og grønt? Finnes det en oversikt noe sted? Fant ingenting på Kiwi sine sider
     
  13. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,737
    Likes mottatt:
    21,935
    Bonuspoeng:
    293
    Ikke som jeg har sett, men det gjelder stort sett fersk frukt og grønt. Ikke behandlere salater eller fløtegratinerte poteter som man også finner i grønnsaksdisken.
     
  14. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,659
    Likes mottatt:
    32,508
    Bonuspoeng:
    293
    Interessant argument. Jeg hadde en venninne i Bayern en gang i verden, hun sverget til billigbutikken, fordi de etter hennes oppfatning, pga lave priser hadde større salg og dermed hyppigere utskiftning av varene, ergo sum; De var ferskere. Om det stemmer har jeg ingen formening om. Jeg går ikke i en butikk hvor de ikke passer på at ferskvare disk ser appetittlig ut iallefall :).
     
    TElg78 liker dette
  15. Jameson

    Jameson Medlem

    Innlegg:
    169
    Likes mottatt:
    203
    Bonuspoeng:
    43
    Rema hiver ut Coca Cola (beholder kun Coca Cola og Zero) og erstatter med Tøyen Cola
     
  16. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Haha..
    Det kommer i alle fall aldri til å skje :D
     
  17. Olelink

    Olelink EBP

    Innlegg:
    106
    Likes mottatt:
    128
    Bonuspoeng:
    43
  18. grisefod

    grisefod Aktivt Medlem

    Innlegg:
    495
    Likes mottatt:
    799
    Bonuspoeng:
    93
    De to produkter står vel for 80%+ af deres coca cola salg, hvis ikke mere. Så hvis man vil skære ned i antallet af forskellige produkter giver det fin mening kun at fokusere på disse to (rød og sort cola).
    De har også smidt kims chips ud, så der bliver nok flere varegrupper dette sker for.
     
  19. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Vil nå si at det er hipp som happ med kims vs maarud.
    Cola og Pepsi derimot?
    Forundrer meg ikke om cola-folket er som røykere, de velger heller en annen butikk enn å kjøpe en annen vare.
     
  20. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,066
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    Faktisk synes jeg Grans Cola X er den med desidert beste smak av lettcolaene.
     
    Stuttfeiten liker dette

Del denne siden