Æ - Rema1000 kundeprogram?

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av 1884derby, 04. jan 2017.

  1. TElg78

    TElg78 TravelElg - The Moose Is Loose

    Innlegg:
    1,097
    Likes mottatt:
    1,460
    Bonuspoeng:
    113
    Hitler søkte om og fikk tysk statsborgerskap... men det blir en lang historie^^

    Luftwaffeflyet til forbundskanzleren har hatt "landeforsøk" på MOL (A330), men bare show for å hilse på noen under en maintainance tur... hadde vel ikke stoppet før runway var slutt. Var litt overrasket å se flyet med Bundesrepublik Deutschland over byen her
     
  2. haakonks

    haakonks Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,328
    Likes mottatt:
    10,164
    Bonuspoeng:
    183
    Ræva 1000 sitt nye kundeprogram er et stort gjesp.

    for min egen del gjør jeg mesteparten av handlingen på Kolonial.no Da kan jeg i fred og ro bestille maten hjemme, og få levering på døren etter jobb neste dag.

    De få gangene jeg går i butikk er på Meny når det er trippeltrumf... :D
     
  3. Spurs

    Spurs Aktivt Medlem

    Innlegg:
    439
    Likes mottatt:
    231
    Bonuspoeng:
    43
    Er jo 5% der med bankorwegian kortet også.. (kolonial.no altså)
     
  4. TElg78

    TElg78 TravelElg - The Moose Is Loose

    Innlegg:
    1,097
    Likes mottatt:
    1,460
    Bonuspoeng:
    113
    Sånne moderne greia har ikke kommet til utkant Norge ennå. Men da går du glipp av 1 % på alt ellers. (Eller du er Norwegian fan ;))
     
  5. Spurs

    Spurs Aktivt Medlem

    Innlegg:
    439
    Likes mottatt:
    231
    Bonuspoeng:
    43
    Har kortet siden det var grei forsikring inkludert ett år, og litt cashpoints. Og reiser jo med de av og til.. Og når det først ligger i skuffen så kan det godt brukes hos kolonial.no..
     
    TElg78 liker dette
  6. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,304
    Likes mottatt:
    3,263
    Bonuspoeng:
    113
    Veldig enig i dette. Nå skal Rema 1000 kaste ut Mack øl, Hansa øl og Lerum syltetøy fra butikkene....tror ikke nordlendingene, vestlendingene og sogndølingene blir så happy med det :confused: Det er jo lokale varer og en del av identiteten og smaker man er vandt med. Dette tror jeg er skivebom.

    På den andre siden liker jeg Rema's strategi når det kommer til lettvindte middager, altså konseptet "middag under hundrelappen". Det er rimelig og hjelper kunden med å bestemme middag og det er lettvindt da Rema selger ferdigkuttede grønnsaker og saus til.
     
  7. BendikHa

    BendikHa Globetrotter

    Innlegg:
    438
    Likes mottatt:
    141
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg har også lagt inn DNB MasterCard. Kjøpet blir registrert, men det ble ikke gitt rabatt.
     
  8. Spurs

    Spurs Aktivt Medlem

    Innlegg:
    439
    Likes mottatt:
    231
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg bare scanner... Evt så kan det vel ordnes via mobilepay?
     
  9. Snacky

    Snacky King's Advisor

    Innlegg:
    324
    Likes mottatt:
    255
    Bonuspoeng:
    63
    Fikk registrert kjøp inkl. god hælg-rabatt med YaBank kredittkort på lørdag, mulig pga at dette kortet samtidig er et bankaxept-kort (får i tillegg 3% cashback på kortet) ...


    Snacky
     
  10. Markal

    Markal Senior Medlem

    Innlegg:
    544
    Likes mottatt:
    743
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har lagt inn sas mastercard. Gikk uten problemer.
    Alle kjøp registreres når jeg bruker kortet og får også rabatt.
     

Del denne siden