Registrerte meg her, men fekk berre feilmelding da eg prøvde å sluttføre registreringa ved å leggje inn kort (prøvde både widerøe, sas mc og bank -norwegian-visa..) Fleire som har opplevd det? Ev. fått poeng utan?
Jeg har ikke fått noe e-post fra SAS og er ikke registrert. Jeg vet ikke hva dere har gjort annerledes :/
Vet ikke hvor mye det har å si om man får det bekreftet eller ei. På den danske kampanjen til Saxo premium, fikk jeg til og med mail om at 1000 poeng hadde blitt overført til min konto etter 8 uker. Da poengene fortsatt uteble sendte jeg mail og fikk tilbake svar om at jeg ikke fikk da dette kun gjaldt danske kontoer. Er vel uansett verdt et forsøk dog.
Fikk mail om at 1000 poeng er på vei. Har forøvrig brukt tjenesten en del. Mye fine lydbøker, om man er komfortabel med svensk
Jeg fikk også inn 1000 poeng på eurobonuskontoen min i dag! Veldig enkelt å melde seg ut, er en knapp på siden du trykker på bare.
Fikk mine 1000 EB også! Tok nøyaktig 1 mnd fra e-posten fra SAS online shopping om at bestillingen er registrert til e-posten om at poengene er overført.
#metoo Jeg både registrerte og avsluttet medlemskapet den 7. desember 2019. Opprinnelig trodde jeg min innmelding ikke ble skikkelig registrert, da jeg gikk litt frem og tilbake fra nettsiden. Men jaggu kom poengene nøyaktig 4 uker etter innmelding!