...og da fikk jeg passert 100 000 poeng siste år og er Fly Premium Business Verden. Med god hjelp av et deo-innkjøp på drøye 800 kr.
Hugs også på at siste sjans for trumf på deodorantar er i dag, må eventuelt bestillast på nett i kveld.
Foreslår at trådstarter endrer tittelen til Den store Apotek1-tråden el.l. ettersom denne nok kan leve lenge siden det ser ut til at de stadig kommer med nye tilbud... @Bonusduk
Ugga bugga, fikk ikke Trumf etter deohandel fordi jeg brukte Trumf Visa. Rare greier. Måtte ha trukket det blå først, sier de. Sto det opplyst i kampanjen?
Den hadde jeg tatt en klagerunde til på. De kan ikke forvente at vi skjønner at Apotek1 har en helt annen måte å registrere trumfmedlemsskap på enn det vi er vant til fra matbutikkene.
Det blir informert om dette her: https://www.trumf.no/fordeler/apotek-1/ Nokså klønete at de ikke har ordnet integrasjon mot Trumf Visa.
Eg gjorde ei siste bestilling på kvelden den 6. april. Poenga kom inn i går ettermiddag, nokre timar etter at eg fekk melding om at pakken var sendt. Ser i Postnord-appen at pakken veg 4 kg, so eg har vel deodorantar ei stund. 37.000 Eurobonuspoeng vart det også.
Og hos meg var det reserveløsning på det aktuelle apotek under innhandling før påske - 26/3, slik at ingenting ble registrert. MEN som rutinert tok jeg vare på kvittering. Sendte inn mail til kundeservice igår 7/4 kl. 12:20 og idag 8/4 kl.09:01 lå svaret om at alt var registrert og Trumf på konto. Kudos til kundeservice der altså
Bestilte på kvelden 6.april (kl 2311), gir det noen dager før jeg sender inn til kundeservice. Ordner seg stort sett alltid
Informasjonen om Trumf Visa er noe de har lagt til siste uken, det stod ingenting om dette under deo-kampanjen. Jeg brukte Trumf Visa og da jeg så jeg hadde fått 0,5 % bonus i stedet for 1 % + 50 % kampanjebonus, lagde jeg pdf av siden og sendte til kundeservice. Har fått beskjed om at poengene blir etterregistrert.
For oss som må jobbe med Amex opptjeningen. Apotek1 ser ut til å ta Amex i de fleste butikkterminalene, men ikke på nettbutikken. Utfordringen ligger i at varene til Apotek1 rimelig konsistent er 5-15% dyrere i butikk en på ved bestilling i nettbutikken. Noen woraround på hvordan en kan få bestilt på nett, men betalt varene med Amex, på nett eller i apotekene ved henting?