Avis med ny 10000 poeng kampanje

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av RoadKing, 02. jan 2019.

  1. poeng_poeng

    poeng_poeng Medlem

    Innlegg:
    185
    Likes mottatt:
    57
    Bonuspoeng:
    28
    450. Har de «lært» av SAS? :mad:
     
    RoadKing liker dette
  2. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,335
    Likes mottatt:
    19,544
    Bonuspoeng:
    293
    Sikker?
    Mener jeg også reagerte på dette for en stund siden...kun gratis avbestilling på betal ved henting og ikke ved forhåndsbestilling..
     
  3. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,205
    Likes mottatt:
    21,225
    Bonuspoeng:
    183
    Ikke mange mnd siden jeg hadde forhåndsbetalt en bil og avbestile det grunnet bedre deal. Alle pengene kom tilbake.
    Det burde jo vært bedre fordeler når man betaler på forhånd en når man henter?
     
    kaijoar liker dette
  4. Chrisljo

    Chrisljo Veteran

    Innlegg:
    2,110
    Likes mottatt:
    1,832
    Bonuspoeng:
    113
    Forhåndsbetaling er rimeligere... denne måten å gjøre ting på er vanlig fra hotellbransjen også.
     
  5. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,335
    Likes mottatt:
    19,544
    Bonuspoeng:
    293
    Og dette var avis?
    Hertz har ikke en slik greie..
     
  6. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,205
    Likes mottatt:
    21,225
    Bonuspoeng:
    183
    Ja,det var Avis.
    Siden jeg er President så finner jeg sjeldent en bedre totaldeal en Avis så jeg holder meg til de,selv om jeg selvfølgelig sjekker alternativer ved hver bestilling.

    Ramler jo ofte inn en del eb poeng gjennom Avis.Disse 10K eb dealene har ofte blitt utnyttet,samt at man ved hver vanlig leie får 1000eb poeng pga sas eb nummer samt 1000eb til for betaling med DnB mc.
    Sas sendte meg en voucher sammen med sølv kortet sist på 3000eb ved neste leie. Prøvde levere denne ved sist leie i Praha,men de tsjekkerne skjønte ikke bæret ;-)
    De stemplet den og jeg tok kontakt med sas,de ante ingenting om denne kampanjen og ba meg ta kontakt med Avis igjen..

    Noen som har funnet løsningen angående denne voucheren?
     
    Last edited: 12. jan 2019
  7. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,205
    Likes mottatt:
    21,225
    Bonuspoeng:
    183
    Her er voucheren :)
     

    Attached Files:

  8. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,205
    Likes mottatt:
    21,225
    Bonuspoeng:
    183
    For min del har det ofte vært lik pris ved de to alternativene.
     
  9. Chrisljo

    Chrisljo Veteran

    Innlegg:
    2,110
    Likes mottatt:
    1,832
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, det har det ofte vært, men i det siste hatt det vær forskjellig. Det interresante er at hvis jeg bestiller fra DNB Avis linken så får jeg «betal ved stasjon» til prisen som «betal nå» er på avis/Eurobonus siden, men ingen alternativ for å betale nå.
     
  10. Skarven

    Skarven Senior Medlem

    Innlegg:
    651
    Likes mottatt:
    592
    Bonuspoeng:
    93
    Skal ha leiebil 8 dager i LAX i påsken...
    Linken i første post er jo den mest elendige bestillings siden jeg har sett på lenge. Etter å ha fylt ut alt ender den endelige prisen opp 800 kr fra prisen jeg kan få på viatrumf/Avis. Min Viatrumf bestilling gir meg 5205ebp, men jeg klarte ikke finne ut hvor mye poeng jeg kunne få på 8 dagers bestilling på kampanjen. Uansett tror jeg ikke dette ville forsvart å bruke 800 kr ekstra på ingenting...
     
    Shyneno liker dette
  11. Shyneno

    Shyneno Okama

    Innlegg:
    2,028
    Likes mottatt:
    1,467
    Bonuspoeng:
    113
    sendte mail til avis da jeg ikke har blitt oppgradert til presidents circle (med mitt eb diamond) får da beskjed om at de _HÅPER_ å få sett på saken innen 10-15 dager? dette høres da helt latterlig ut? hvordan får man tak i dem? må man ringe inn? hvilket nr ?
     
  12. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,595
    Likes mottatt:
    32,413
    Bonuspoeng:
    293
    Har du vært her:
    http://www.avisworld.com/avisonline/gb/avis_ams_partners1.nsf/c/Eurobonus+AvisPreferred

    Finles avsnittet om «Already a member»
     
  13. Shyneno

    Shyneno Okama

    Innlegg:
    2,028
    Likes mottatt:
    1,467
    Bonuspoeng:
    113
  14. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,595
    Likes mottatt:
    32,413
    Bonuspoeng:
    293
    Det gikk en ukes tid, så ringte jeg 66 77 10 10 og valg 2 og 2 på anbefaling fra avis på fb. Før dagen var omme var det i orden.
     
    Shyneno liker dette
  15. MrPutter

    MrPutter EBG

    Innlegg:
    74
    Likes mottatt:
    39
    Bonuspoeng:
    18
    Jeg bestilte en leiebil hos Avis til min siste reise til Asia. Den skulle hentes på flyplassen i Manila og benyttes i noen dager. Men Avis leverte ikke. Den ble reservert og de skulle komme tilbake til meg med bekreftelse på at alt var i orden. De skulle også statusmatche meg til Presidents Circle. Dette måtte jeg til og med ringe inn til et spesielt nummer. Ingen ting av dette har dem klart så Avis er ikke lengre noe jeg benytter. Man kan rett og slett ikke stole på dem.

    -=MrPutter=-
     
    Shyneno liker dette
  16. gregas85

    gregas85 Senior Medlem

    Innlegg:
    551
    Likes mottatt:
    461
    Bonuspoeng:
    63
    Hei,

    Er det noen som kan huske eller vet hvor man finner gamle Avis og Eurobonus kampanjer ?

    Jeg booket bil 29 juli for leie på Seychellene fra 6 til 9 august 2018. Selvsagt kom det ingen poeng fra Avis i Seychellene da de opererer alt offline og leieavtalen er utfylt for hånd på papir. Noe eurobonus hadde dem aldri hørt om. Nå har jeg fått svar fra Avis kundeservice at de ikke kan spore min booking foretatt på avisworld.com/eurobonus til noen den gang pågående kampanje men det var tilfellet. Sliter litt her. Må man virkelig ta skjermbilder av alle aktive kampanjer Avis har med SAS som bevis for at man har "krav" på disse poengene ?
     
  17. Thomas123

    Thomas123 Senior Medlem

    Innlegg:
    553
    Likes mottatt:
    465
    Bonuspoeng:
    63
    Ligger stort sett i de eurobonus epostene som blir sendt ut med saldo og litt pisspreik, nederst i e-posten samler de litt forskjellige tilbud
     
  18. Kalsnes

    Kalsnes Medlem

    Innlegg:
    203
    Likes mottatt:
    667
    Bonuspoeng:
    93
    Noen vet om noen andre pågående kampanjer? Tror ikke Avis blir aktuelt i påsken...

    upload_2019-2-12_14-39-24.png
     
    holmen, Shyneno, jgroneng and 2 others like this.
  19. haifinn

    haifinn If u are bored flying, your standards are too low

    Innlegg:
    1,384
    Likes mottatt:
    12,107
    Bonuspoeng:
    183
    Er det noen som kan svare på om det er mulig å leie to biler for meg hos Avis? Vi er fire personer som ønsker to Mustang cab i Miami til høsten. Jeg er i President club, mine to medreisende har aldri leid bil før.

    Og er det noen som har fått snusen i noen kampanjer snart :)
    Mvh
     
  20. runarg

    runarg Aktivt Medlem

    Innlegg:
    321
    Likes mottatt:
    674
    Bonuspoeng:
    93
    Så har jeg problemer med å få poengene fra Avis igjen. Jeg bestilte bil i 20 dager på tilbudet nevnt i den første posten. Jeg bestilte 2. januar for leie 17. juni. Nå har jeg fått 5000 poeng, ikke 10000. Jeg har klagd, og har nå fått beskjed om "å sende inn kupongen som viser 10000 poeng" for å få de resterende 5000. Det er jo meningsløst. Det er ikke noen kuponger med disse tilbudene. Det skal gå automatisk når vi bestiller på https://www.avisworld.com/eurobonus Men de vil ikke gi meg poengene før jeg sender kupongen som ikke eksisterer!
    Dette er virkelig idiotisk!
    Er det noen som har kopi av kampanjen i januar?
     
    Shyneno liker dette

Del denne siden