Avis med ny 10000 poeng kampanje

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av RoadKing, 02. jan 2019.

  1. Kaffen

    Kaffen Globetrotter

    Innlegg:
    2,049
    Likes mottatt:
    5,345
    Bonuspoeng:
    183
    Når dere booker slike kampanjer:

    1. Ta screenshot av tilbudet

    2. Book med ett kredittkort Amex Gull.

    3. Ta bilde av kvittering og ta screenshot igjen for å bekrefte dette tilbudet.

    Blir det en twist om poengene, så sendes saken med bevis over til Amex også lar du de tygge på saken. Fordelen er at hvis eurobonus nekter å betale ut så blir det Amex Rewards poeng i stedet for, de poengene er vel så bra :)
     
  2. MoonLander

    MoonLander Nytt Medlem

    Innlegg:
    17
    Likes mottatt:
    13
    Bonuspoeng:
    3
    Følger vedlagt.
     

    Attached Files:

    DanH and Gullars like this.
  3. Nuvolari

    Nuvolari EBD

    Innlegg:
    1,006
    Likes mottatt:
    1,393
    Bonuspoeng:
    113
    We try harder :)
     
  4. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,908
    Likes mottatt:
    57,574
    Bonuspoeng:
    293
    Da Avis på 60-tallet slet med å holde følge med nr 1 i bilutleie, Hertz, endret de fremgangsmåte. I stedet for å prøve å bli størst, så omfavnet de andreplassen. Reklamekampanjer ble laget, og det nye slagordet ble "We try harder", for å vise at de måtte jobbe hardere, siden de var utfordreren.

    Det har blitt hevdet at det er en av de beste reklamekampanjene noen sinne.

    (Men for min del kan de godt jobbe enda litt hardere...)
     
    Kalsnes, joskje, DanH and 1 other person like this.
  5. Nuvolari

    Nuvolari EBD

    Innlegg:
    1,006
    Likes mottatt:
    1,393
    Bonuspoeng:
    113
    Off topic:
    Det er mange eksempler på reklamekampanjer opp gjennom årene hvor intensjonen til markedsavdelingen er god men hvor produktavdelingen ikke klarer å følge opp. Lite er så skadelig for et selskap som når det oppstår et gap mellom brand promise og levert opplevelse.
     
  6. sovehue

    sovehue Medlem

    Innlegg:
    186
    Likes mottatt:
    576
    Bonuspoeng:
    93
    Har også problemer med å få poeng fra Avis. Skulle fått ekstra poeng via DNB MC men har klagd til både Avis og DNB uten noe dugelig svar.
     
  7. Nuvolari

    Nuvolari EBD

    Innlegg:
    1,006
    Likes mottatt:
    1,393
    Bonuspoeng:
    113
    Har akkurat leid første bil hos Avis som DNB Saga MC kunde. Basert på det du skriver blir det spennende å se når disse poengene kommer. Andre med erfaring hvor lang tid det tar?
     
  8. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,908
    Likes mottatt:
    57,574
    Bonuspoeng:
    293
    5 måneder, og 17 klagemail.
     
    sovehue, Shyneno and joskje like this.
  9. runarg

    runarg Aktivt Medlem

    Innlegg:
    323
    Likes mottatt:
    696
    Bonuspoeng:
    93
    Takk!
     
  10. ValdresBjarne

    ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

    Innlegg:
    3,241
    Likes mottatt:
    9,350
    Bonuspoeng:
    183
    Det tok såpass lang tid at eg har begynt å bruke Hertz, sjølv om eg var brukbart nøgd med leveringa til Avis. Kjem det 10000 poeng kampanje att, så leier eg på nytt
    (Men det skal også seiast at av 7 av leiene eg hadde i fjor, så kom det uten problem. Det var berre den siste som var litt vanskeleg.
     
    Shyneno liker dette
  11. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,850
    Likes mottatt:
    1,926
    Bonuspoeng:
    113
    Hva er riktig sted å klage for for lite poeng? Ser jeg har fått kun 1500 poeng for 10000 kampanjen nå og voucher ble levert. Irriterende opplegg.
     
    Shyneno liker dette
  12. ina

    ina Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    1,282
    Bonuspoeng:
    93
    Trenger leiebil i en uke i Spania i neste uke og lurer på om det er noen gode kampanjer som gir EB for tiden?
     
  13. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Upsaker and Lars J like this.
  14. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    2,647
    Likes mottatt:
    7,654
    Bonuspoeng:
    183

    Har en leie med Avis på en Mustang(eller lignende) 6 dagers leie fra SFO til LAX i Oktober for ca 3 500. Booket med Viatrumf i mangel på kampanjer på bestillings tidspunkt.

    Både Hertz og Sixt skal ha 10 - 12 000 for samme bil i samme periode.

    Første gang jeg booker bil over Group C så er ikke så mye erfaring med priser, har jeg fått en veldig god pris hos Avis eller er Hertz og Sixt overpriset?
     
  15. Erlingni

    Erlingni Aktivt Medlem

    Innlegg:
    466
    Likes mottatt:
    488
    Bonuspoeng:
    63
    Forrige Avis kampanje (mai/juni) som skulle gi 5000 poeng, mottok jeg som vanlig niks nada, selv om jeg bestilte fra riktig side, med riktig kode osv.
    Jeg har bestemt meg for at jeg ikke gidder eller orker å bruke tid på disse Avis kampanjene lenger, som mildt sagt er svært krevende å forholde seg til. Virker nesten som om de spekulerer i å gjøre det vanskeligst mulig for folk å motta disse poengene.
     
    Kalsnes and drsyk like this.
  16. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,908
    Likes mottatt:
    57,574
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg har gitt opp Avis. Bruker nå andre selskaper i stedet.
     
    Kalsnes, Shyneno and drsyk like this.
  17. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Takker!

    Takker!

    Gull verdt denne tråden, ble Hertz, de kjører vel en 3000 EB kampanje nå via sas.no eurobonus siden, bestilt og venter på resultat i okt.19.

    Krysser fingrene og lever i håpet, på at Hertz leverer som lovet.:)
     
  18. Radio

    Radio Medlem

    Innlegg:
    167
    Likes mottatt:
    139
    Bonuspoeng:
    43
    Fikk samme mailen i dag, og sjekket priser ved flyplassen i ALC. Ok priser, men i mailen fra SAS står det at en må bestille senest 27. august 2019. Når en går inn på linken til Sixt , står det " Booking period: 11 March - 24 March for og oppnå 4000 eurobonus poeng!
     

    Attached Files:

  19. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,657
    Likes mottatt:
    34,857
    Bonuspoeng:
    293

    Jeg synes ikke 3500 var veldig billig for en Mustang. Mener at jeg betalte noe mindre selv i Florida gjennom Expedia og Sixt. Men da med samme hente og leveringspunkt på MIA.

    Men jeg har sett at prisene varierer veldig på cabrioleter i klassen. Så jeg vil tro at det er en kombo av en grei pris hos Avis og høye priser hos de andre. Ellers ville jeg nok sjekket i blant både direkte på nettsidene til leverandørene og på div søkemotorer gjennom Viatrumf.
     
    Lars J liker dette
  20. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,099
    Likes mottatt:
    4,824
    Bonuspoeng:
    113
    Hvordan går egentlig folk frem når de leier Avis-bil for tiden? Eurobonus-portal, DNB-portal eller rett fra avis.no? Kan noen av disse portalene kombineres med viatrumf?

    Er kun snakk om leie for 800 kr, så portalene gir vel sånt sett bedre EB enn viatrumf om jeg må velge en av delene.
     
    Last edited: 25. aug 2019

Del denne siden