Avis med ny 10000 poeng kampanje

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av RoadKing, 02. jan 2019.

  1. Chrisljo

    Chrisljo Veteran

    Innlegg:
    2,125
    Likes mottatt:
    1,853
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har brukt DNB portalen. Stort sett får jeg da en «betal senere» pris som tilsvarer «betal nå» prisen ved EB portalen. Andre priser er oftest litt høyere.
     
    Gullars liker dette
  2. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,657
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    Er det noen kampanjer hos AVIS, Hertz eller Sixt om dagen som gir noen ekstra poeng? Skal leie bil 2-3 dager i Molde om 2 og 3 uker.
     
  3. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,099
    Likes mottatt:
    4,824
    Bonuspoeng:
    113
    Og da er det gratis med eventuell kansellering, eller..? Kan den kombineres med viatrumf?
     
  4. Chrisljo

    Chrisljo Veteran

    Innlegg:
    2,125
    Likes mottatt:
    1,853
    Bonuspoeng:
    113
    Gratis ved avbestilling, tror ikke det lar seg kombinere.
     
    Gullars liker dette
  5. stekus

    stekus Senior Medlem

    Innlegg:
    932
    Likes mottatt:
    729
    Bonuspoeng:
    93
    Står altså at man får 1000ebp hvis man bestiller her, men der finnes ikke alle bilklasser? Eller er jeg blind? https://www.avisworld.com/eurobonus
    Skal til å leie en stor bil, får jeg godt med poeng og en pris som tilsvarer omtrent hertz er jeg villig til å prøve avis, selv om jeg har vært trofast mot hertz så langt. Da kan det og være aktuelt å prøve den her vervekampanjen ...
     
  6. Stavangeren

    Stavangeren Medlem

    Innlegg:
    183
    Likes mottatt:
    97
    Bonuspoeng:
    28
    Husker du vilkårene i denne kampanjen? Ofte har de kjørt 5000p for leier fire døgn eller mer og 3000p for leier under fire døgn. Samtidig har de noen ganger kun gitt 1000p for kortere leier, men jeg finner ikke vilkårene fra denne kampanjen.
     
  7. Erlingni

    Erlingni Aktivt Medlem

    Innlegg:
    466
    Likes mottatt:
    488
    Bonuspoeng:
    63
    Nei, dessverre. Jeg hadde fem døgn i hvert fall, og fikk null poeng.
    Leide på AAR (Århus) som for øvrig er en glimrende utleiestasjon, som flere påpeker her. Topp service og bra bil (fikk fri oppgradering).
     
  8. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,850
    Likes mottatt:
    1,926
    Bonuspoeng:
    113
    For å følge opp denne, nå fikk jeg svar fra Diamant mailen at de behandler dette manuelt jeg får inn 10 000 poeng på konto om 2-4 uker. Det må selvsagt igjen følges opp for å være sikker.
     
  9. McBuljo

    McBuljo Bygdetulling

    Innlegg:
    274
    Likes mottatt:
    1,159
    Bonuspoeng:
    93
    I dag tikket 6000 EB-poeng inn fra Avis for leie av bil i USA i november, uten at jeg trengte å mase! Jeg er imponert! :D
     
  10. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,902
    Likes mottatt:
    57,544
    Bonuspoeng:
    293
    Imponerende!
    Jeg venter i spenning på min som ble avsluttet på onsdag..
     
  11. McBuljo

    McBuljo Bygdetulling

    Innlegg:
    274
    Likes mottatt:
    1,159
    Bonuspoeng:
    93
    Vår leie ble avsluttet onsdag uka før, så dine poeng kan ikke være så alt for langt unna!
     
    holmen liker dette
  12. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,902
    Likes mottatt:
    57,544
    Bonuspoeng:
    293
    Tror det når jeg ser det :cool:
     
  13. haifinn

    haifinn If u are bored flying, your standards are too low

    Innlegg:
    1,435
    Likes mottatt:
    12,529
    Bonuspoeng:
    183
    Fikk 1500 poeng fra AVIS i dag- leien var fra 21-23 november, så forholdsvis kjapt.
    Leverte en voucher for 4000 ekstrapoeng som jeg fikk med gullkortet, utleieren tok imot og tastet inn koden, men de poenga kom ikke?
     
  14. Larsmarius

    Larsmarius Aktivt Medlem

    Innlegg:
    327
    Likes mottatt:
    351
    Bonuspoeng:
    63
    noen som vet hvor man skal bestille for å få "eurobonus" dealen nå om dagen?
    avisworld.com/eurobonus gir bare feilmelding "Sorry, this page does not exist."
     
  15. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    2,646
    Likes mottatt:
    7,643
    Bonuspoeng:
    183
    https://one.avisworld.com/no/partners/eurobonus/
     
    Larsmarius liker dette
  16. Larsmarius

    Larsmarius Aktivt Medlem

    Innlegg:
    327
    Likes mottatt:
    351
    Bonuspoeng:
    63
    Har dem virkelig forbedredt det dithen at man må fylle inn all info på nytt hver gang?
     
    holmen and RoadKing like this.
  17. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,902
    Likes mottatt:
    57,544
    Bonuspoeng:
    293
    Noen som har tips til hvordan jeg kan kontakte Avis (for å klage på manglende poeng..)?

    En mailadresse til noen som vet/kan/skjønner noe hadde vært fint.

    Nettsiden @Lars J nevner over her har linker til "kontakt oss", men får bare beskjed om at nettsiden ikke finnes. Som vanlig er jeg meget imponert over alt Avis klarer å tulle til.
     
  18. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,220
    Likes mottatt:
    17,304
    Bonuspoeng:
    293
    Har brukt denne: [email protected], og fått poeng.
     
    holmen liker dette
  19. MortenFlyer

    MortenFlyer Nytt Medlem

    Innlegg:
    3
    Likes mottatt:
    5
    Bonuspoeng:
    3
    Hei.
    Booket gjennom Avis-Eurobonus kampanje i november 2019, mer enn 4 dager og minimum C-klasse. få 5 eller 6 000 poeng.
    Fikk kun 1 400 eller noe.
    Har klaget uten at noen svarer hos Avis, men klaget samtidig på at de tok 140 euro for etterfylling av leiebilen. Jeg hadde kvitt på at jeg fylte rett før jeg leverte, så denne klagen svarte de på. Så jeg presset denne karen videre for noen svar på dette poeng rotet dems.

    Så til spørsmålet :) Avis sier nå da at kampanjen deres var booking av klasse A eller B, ikke C klasse.
    For meg stemmer det ikke, jeg bokket jo den dyrere C-klasse for å få poengene..
    Er det noen som har vært smarte nok til å PrtScr vilkårene i denne kampanjen som startet i oktober 2019? Jeg har vist til kampanjen de kjører idag med samme tilbud og C-klasse, men de nekter for at den var sånn i oktober 2019. Vanskelig for å akseptere at jeg tar feil her..
     

    Attached Files:

    • AVIS.jpg
      AVIS.jpg
      File size:
      311.7 KB
      Visninger:
      13
  20. Nuvolari

    Nuvolari EBD

    Innlegg:
    1,006
    Likes mottatt:
    1,393
    Bonuspoeng:
    113
    Avis er notoriske på å ikke betale ut poeng ihht vilkår i kampanjer. De er så konsekvente på dette området at alt tyder på at det er en strategi og ikke tilfeldig. Med slagordet at de de prøver hardere så fremstår de ekstremt kyniske og provoserende.

    Har selv fått 30-40% av poenge jeg skulle hatt.

    Som et minimum må man ta screenshot / bilde av alle kampanjer man benytter hvis det skal være håp om å få poengene.
     

Del denne siden