Avis med ny 10000 poeng kampanje

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av RoadKing, 02. jan 2019.

  1. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,689
    Likes mottatt:
    32,582
    Bonuspoeng:
    293
    Tenker det kan være vanskelig å få noe særlig oppgradering på en så lang leie?
    Hvorfor ikke prøve Gardermoen? I disse tider sitter de nok inne med en mengde biler de ikke får leid ut på lang tid.
     
    Gullars liker dette
  2. Chrisljo

    Chrisljo Veteran

    Innlegg:
    2,125
    Likes mottatt:
    1,853
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har generelt gode erfaringer med oppgraderinger på Ensjø, men fikk ikke det nå på månedsleie, hvilket jeg tror er policy.
     
  3. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,099
    Likes mottatt:
    4,824
    Bonuspoeng:
    113
    God idé! Gardermoen vil nok kanskje kunne være rausere med oppgraderingene, ja :)

    edit: samme bil kostet et par tusenlapper mer på OSL enn Ensjø. Da går jeg for Ensjø. Synes uansett 8500 for en Golf med automatgir i 30 dager er en veldig god pris! :) I disse dager er det vel også gebyrfritt å kansellere/endre hos Avis etter hva jeg har skjønt.
     
    RoadKing liker dette
  4. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,759
    Likes mottatt:
    21,957
    Bonuspoeng:
    293
    Billig? Avis har jo kampanje månedsleie av Golf Automat til 5000,-.

    https://www.avis.no/leiebil-tilbud/...9755a1492592a2eb0e13b07670cc2ef6eec6058b_emea
     
    Gullars, Maggie and RoadKing like this.
  5. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,099
    Likes mottatt:
    4,824
    Bonuspoeng:
    113
  6. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,099
    Likes mottatt:
    4,824
    Bonuspoeng:
    113
    Og til andre som skulle trenge bil til litt ut i august: Avis kunne ikke gå med på dette, men det kunne derimot Sixt. Så da blir det en Passat/Octavia e.l. i en måned med 2000 km for 5400 kr gjennom Sixt.
     
  7. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,689
    Likes mottatt:
    32,582
    Bonuspoeng:
    293
    Prøver å få tak på Avis, ingen som svarer på noen telefoner og om jeg prøver online booking får jeg beskjed om at OSL er stengt.
    Noen som vet om de er konk eller noe? Har prøvd tlf nummer: 67 25 55 59 (Ensjø) og 67 25 55 10 (Osl)
     
  8. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,759
    Likes mottatt:
    21,957
    Bonuspoeng:
    293
    De tok ikke telefonen før korona heller, så tviler på at de er konk.
     
    RoadKing liker dette
  9. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,260
    Likes mottatt:
    22,038
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg slet lenge med få tak i de grunnet få igjen for en leie som ikke ble noe av i påsken. Virket som noe feil med telefon linjen og følte jeg var i evig Matrix loop til endelig en svarte på 3 dags forsøk. Hun fortalte at hun var den eneste som betjente telefonen.

    Jeg fikk en mail fra hun i etterkant, prøv denne.

    Edel Hagane
    Rental sales agent
    Oslo Airport
    RAC Norway AS
    Mobil:

    E-mail: [email protected]

    Home pages: www.avis.no og www.budget.no
     
    RoadKing liker dette
  10. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,689
    Likes mottatt:
    32,582
    Bonuspoeng:
    293
    Har en sånn fin mail fra Avis;
    "Vi holder løftene våre - kos deg med din weekendleie"

    Har benyttet meg av denne noen ganger, meget ålreit sørvis å få en gratis bil en gang i året, og det har som oftest vært bra oppgraderinger og.

    Så, jeg tenkte at jeg skulle ta en for laget denne weekenden som kommer. Må bare ut, sitte hjemme 24/7 kan jo gjøre en litt tussete.

    Så, de siste 2 ukene har jeg gjort, etterhvert krampaktige forsøk på å booke bil.
    Avis hjemmeside skryter av at OSL er stengt.

    Så prøver jeg Avis Ensjø (ja jeg vet, mye tvilsomme opplevelser der), og det er stengt.

    For begge de ovenstående gjelder selvsagt at denne informasjonen ikke kommer før jeg skal betale og har tastet inn all verdens informasjon...

    Så ringer jeg Avis OSL, sendes gjennom forskjellige menyer for til slutt å bli lagt på.

    Ringer Avis Ensjø, sendes gjennom forskjellige menyer for lit slutt å bli lagt på.

    @Maggie tipser om en email, jeg prøver den, og får ikke svar.

    Jeg innser at jeg skal ikke få leie gratis denne gangen, og forsøker en vanlig leie, men det går jaggu ikke heller...

    Da blir det konkurrenten da. Sixt, here I come. Det bukkes, skrapes og takkes og jeg har en leiebil fra OSL før jeg vet ordet av det. Dog tok de forbehold om tilgjengelighet, et døgn senere kom bekreftelsen. Dernest har de sendt meg epost om at de forbeholder seg retten til at uttak og retur av bilen kanskje må skje til annen lokasjon, og det er jo greit, så lenge de gir beskjed.

    Og det er jo det, kjære Avis, man må da svar kundene sine!

    Jeg har virkelig lagt jernet til for å leie hos dere, men ikke fanden (pardon my French) om jeg får lov. Det er jo helt utrolig. Håper noen fra Avis med mulighet til å gjøre noe leser dette.

    Jeg forstår at Corona skaper en spesiell situasjon, men det burde være mulig med bedre tilbakemeldinger enn det her.
     
    chipcampden, holmen and Maggie like this.
  11. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    2,647
    Likes mottatt:
    7,653
    Bonuspoeng:
    183
    Gullars, Maggie and SVG_flyer like this.
  12. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,099
    Likes mottatt:
    4,824
    Bonuspoeng:
    113
    Da ble det en Golf i 4 dager for min del til helgen, så får vi se hva snadder de kan by på oppgraderingsmessig! :)
     
    Maggie and RoadKing like this.
  13. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,260
    Likes mottatt:
    22,038
    Bonuspoeng:
    183
    Kan man få oppgradering på både President status og Sas gull status?
     
  14. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,099
    Likes mottatt:
    4,824
    Bonuspoeng:
    113
    Mener man kan laste ned en ekstra upgrade voucher på Avis/EB-sidene.
     
    Shyneno and Maggie like this.

Del denne siden