Beholde EBG?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Loffen, 17. juni 2021.

  1. Rscott

    Rscott Senior Medlem

    Innlegg:
    1,438
    Likes mottatt:
    3,258
    Bonuspoeng:
    113
    Fantastiske nyheter for oss som har opptjeningsperiode med utløp september/oktober!

    Årsaken til at de venter med de to siste mnd er helt sikkert av samme grunn som de ventet med å annonsere denne forlengelsen. De ønsker jo helst at de med status skal bestille for penger i stedet for å vite allerede nå at de kan lene seg tilbake og beholde statusen. De gjorde jo et hederlig forsøk med 4 x opptjening i juni.

    Jeg har selv bestilt og avbestilt/fått kansellert alt fra betalt tur i business til Japan og opptil flere MR i Europa. Hadde det vært mulig/praktisk å gjennomføre ville jeg garantert reist. Det er vel ikke umulig at de slenger på de to sist mnd til slutt. Det kommer vel an på hvordan reisesituasjonen tar seg opp ut året og hvor mange statusmedlemmer de eventuelt "mister" på å la være.
     
    Last edited: 07. juli 2021
    Travellingalf liker dette
  2. rimitone

    rimitone Senior Medlem

    Innlegg:
    965
    Likes mottatt:
    5,191
    Bonuspoeng:
    163
    Du har nok helt sikkert rett, men da forstår vi som at alle med opptjeningsperiode ut oktober er inkludert her? I kynismens navn, har jeg jo det, men likevel, ryddig å ta ut året.
     
  3. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg mener i alle fall at det er det som menes. Så gjenstår det å se om de utvider enda en gang (ut året) senere.
     
  4. rimitone

    rimitone Senior Medlem

    Innlegg:
    965
    Likes mottatt:
    5,191
    Bonuspoeng:
    163
    Jeg er enig, men samtidig noe merkelig eksempel. Får vel håpe det kommer en mail etterhvert hvor de bekrefter, de fleste andre har vel fått med utløp i august.
     
  5. HaraldOslo

    HaraldOslo Veteran

    Innlegg:
    2,361
    Likes mottatt:
    4,163
    Bonuspoeng:
    113
    Har opptjeningsperiode ut november.. men har allerede fly booket for å kunne klare gull. Hadde dog vært fint med en forlengelse siden jeg har diamant :-D
     
    rimitone liker dette
  6. Points4Fun

    Points4Fun Senior Medlem

    Innlegg:
    552
    Likes mottatt:
    3,880
    Bonuspoeng:
    93
    Takk, SAS! Utløp 31 oktober. Hoppet på 4x kampanjen og sikret meg EBD ett år til og så kommer denne etter at kampanjen er avsluttet. Ja ja, fine turer var det og så gir det jo en god varm følelse å ha støttet selskapet i en vanskelig tid:D
     
    Mg15, kaiarne, jgroneng and 4 others like this.
  7. mrt

    mrt Senior Medlem

    Innlegg:
    1,230
    Likes mottatt:
    786
    Bonuspoeng:
    113
    Vil det gjelde også oss som fikk forlenget ifjor også? Siden jeg må få ting inn med teskje, så legger jeg ved bilde slik at en ekspert eller to kan hjelpe meg med å få ro i LTG-sjelen
     

    Attached Files:

    kaiarne and Edvard like this.
  8. Mysterio

    Mysterio Senior Medlem

    Innlegg:
    611
    Likes mottatt:
    1,300
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har ikke svar på spørsmålet, men pen poengbeholdning! ;)
     

Del denne siden