Hvis du ikke er helt låst på å bo på et kjedehotell. Så vil jeg i den anledning anbefale. https://www.adinahotels.com/en/apartments/berlin-hackescher-markt/ Her kan du få rom/leilighet med fullt kjøkken, det ligger en matbutikk ca 500m unna. Det er meget kort avstand fra S-Banen. Velger du uten frokost, så er det 2 bakerier rett i nærheten som vil fylle det hullet. Hackescher Markt og område rundt kan du finne et ganske bra natteliv. Mat i nærheten vil jeg anbefale Atame Tapas Bar, har hatt flere gode opplevelser der.
Hotellvalg: Marriott, Hilton eller Grand Hyatt, når de rommene jeg ser på koster ganske nøyaktig det samme?
Har du status med noen? Har noen av dem lounge? Jeg velger alltid de som har lounge. Hvis alle har lounge, kan man se på alder/beliggenhet.
Alle tre har lounge, jeg ser på rom med tilgang til lounge. (Har ikke status som fikser det hos noen av dem, så det blir Hotels.com)
Marriott over Hilton,men har ikke prøvd Hyatt. Loungen på Hilton er bare noen snitter eller smuler på kvelden. Marriott hadde full "middag",stroganoff og ris og en annen rett sist jeg var der. Rommene er stort sett samme,location bedre på Postsdamplatz der Marriott er,iallefall hvist du skal sjoppe litt. Tror det er 2 holdeplasser med Ubanen tbanen fra Hilton til Marriott.
Ja. Jeg bor på Grand Hyatt Berlin når jeg er det, er Globalist i Hyatt, så de to andre er ikke noen alternativer for meg... Det er Club på Grand Hyatt Berlin, generelt sett mener jeg å huske at det er et godt utvalg både varmt og kaldt. Varierer fra dag til dag. Hyatt sine klubber i Europa er vanligvis ganske bra.