Beste lounge på Frankfurt?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av mariusbb, 30. jan 2016.

  1. Rapolo

    Rapolo Senior Medlem

    Innlegg:
    1,006
    Likes mottatt:
    3,686
    Bonuspoeng:
    113
    mrt liker dette
  2. XIII

    XIII Senior Medlem

    Innlegg:
    754
    Likes mottatt:
    348
    Bonuspoeng:
    63
    oj, jeg prøvde å finne hvor den business lounge senator fra Lufthansa var, men det viser ganske mange.
    Screenshot 2024-01-08 at 11.19.44.png

    Hvilken av disse er det den beste som folk vanligvis drar til?
     
  3. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    16,116
    Likes mottatt:
    33,429
    Bonuspoeng:
    293
    Panorama lounge er fin
     
  4. HaraldOslo

    HaraldOslo Veteran

    Innlegg:
    2,436
    Likes mottatt:
    4,339
    Bonuspoeng:
    113
    Senator lounge != business lounge. Eurobonus gold / star alliance gold har tilgang til senator. På listen din var det bare business-lounger.

    I Schengen bruker vi vanligvis senator-loungen i A, rett etter duty free (ta til høyre).
    De få gangene vi har flydd ut av schengen så brukte vi en eller annen lounge i C.
     
  5. XIII

    XIII Senior Medlem

    Innlegg:
    754
    Likes mottatt:
    348
    Bonuspoeng:
    63
    ah ok! ja jeg har ikke gold, reiser bare i Biz OSL-FRA-MEX. Så da er ikke Senator en mulighet, bare de fra listen?
     
  6. oleredv

    oleredv Senior Medlem

    Innlegg:
    855
    Likes mottatt:
    3,822
    Bonuspoeng:
    93
    Korrekt.
     
  7. XIII

    XIII Senior Medlem

    Innlegg:
    754
    Likes mottatt:
    348
    Bonuspoeng:
    63
    takk! og stemmer det som @trygveat og @Rapolo sier. OSL-FRA kommer nok til T1 A og FRA-MEX har i de siste dagene brukte B23 og B26. Maple Leaf ligger ved B43 hvis jeg ikke tar feil, så kanskje ikke helt tid til det. Da er det eneste den som heter B West på listen. Jeg tenker det er sannsynlig at vi ikke får tid, først må vi oss gjennom med hele familien, men godt å vite hvor man kan dra til derfor det er tid.
     
  8. Rapolo

    Rapolo Senior Medlem

    Innlegg:
    1,006
    Likes mottatt:
    3,686
    Bonuspoeng:
    113
    Maple Leaf-loungen er en del mindre enn LH-loungene og har mer peak-load rundt AC sine avganger. Vær derfor forberedt på at de kan prioritere plassen til egne kunder og henvise deg til LH sine lounger om det skulle være mye folk der allerede. Litt som SQ gjør med loungen sin på LHR hvor de sender folk over gangen til AC-loungen frem til SQ-flyet har dratt.
    Som oftest går det greit.
     

Del denne siden