Flatiron Building rett bak deg? Ser at du skrev at det var Madison Square Park og det besvarer mitt spørsmål. Er det normalt at de pleier å hente deg på flyplassen i USA og skyfle deg gjennom immigrasjon? Det skjedde ikke meg da jeg kom til IAD tidligere i år. Hadde derimot en connecting flight til EWR senere på dagen, men hadde vært fint å fått den servicen. Ellers ser det ut som en strålende tur! Håper du oppsummerer med antall poeng brukt etc!
Service og servering har vært veldig gode på de 2 flyvningene jeg har tatt med SN fra JFK i år. Men må si opplevelsen ble bedre i tronesete, enn i en «2 seter» som sist. Jeg fikk tak i denne flyvningen 3 dager før avreise, så er sikkert ikke så vanskelig å få seg en tur. Han var absolutt ikke i stand til å ha en jobb, servicen han mottok var nok fra hans egen indre djevel. Hun som opprinnelig skulle stått bak der holdt god avstand. Flatiron på min venstre side der ja. Første gang jeg har blitt møtt sånn ved ankomst, men også min første ankomst med First Class billett til USA. Brukte 1 CT og 76250 EBP. Skatter og avgifter på 1295 kr og Service Fee på 450 kr, så totalt 1745 kr for flybillettene.