Trengte 4 segmenter for å få mine 4 t/r, så da ble det dagstur SVG-OSL-KSU-OSL-SVG. 1335 kr, må vel sies å være en OK pris å betale for 25 000 poeng.
Siden de teller segmenter så søkte jeg på to enkel reiser med Momondo da har du 50min i Hel. Legger ved 2 bilder som et eksempel
Hei. Jeg har en booking til Tokyo. Drar 22. februar og hjem igjen 1. mars. Reiseruten er KSU-OSL-CPH-NRT-CPH-OSL-KSU Får jeg 3 eller 6 leg godkjent?
OSL-CPH-TXL-ARN-OSL booket på dagens N&N-tilbud til 1427,- Manglet 2 t/r for at 30000p skal være i boks i løpet av februar!
Blir 5 t/r for 30k for meg. Får jeg 0,5 t/r for en enveisbillett til Bergen? (Den er bare midlertidig enveis, for hvem har lyst til å forbli i vestlendigheten?)
Beste bruken av disse poengene må vel være å kjøpe oppgradering til biz? SAS Plus til biz 25 000 poeng. SAS GO til biz 40 000 poeng
Eller å sende barnet alene til mormor 5 ganger (tur/retur) ila 2016. (For dem med unger i rett alder og familie andre steder i landet) Spesielt gunstig er det da at avgiften som vanligvis kommer i tillegg når barn reiser alene på noen hundrelapper hver vei, er dekket ved bonusreiser! Ellers mener jeg det også er bedre utbytte å oppgradere til pluss for 15.000points, enn 25.000 fra pluss til biz.
Det er jeg selvfølgelig HELT enig i (For min del er det heldigvis ikke enten eller, ja takk begge deler)