KRS-OSL-ARN-GOT-CPH-OSL-KRS fra 10.05-23.10 på en søndag er en mulighet. Eller KRS-OSL-TRD-OSL-KRS fra 14.00-20.20 på en fredag en annen...
Jeg skjønner fortsatt ikke hvordan dere klarer å booke slike reiser? På SAS.no kommer da aldri slike alternativer opp? Eller deler dere opp i flere bookinger?
Tror ikke det? Ikke til Osl som jeg fant når jeg søkte. Men fant krs-got med 6 legs på en søndag fra 10-23 så er fornøyd med den. Men går glipp av mange mr når det ikke er mora fly
I helga er det dårlig med det, på ukedagene går det både kl 620 og 710 så det er ikke så synd på oss.
What? Er dette mulig. Jeg har forsøktå booke UM på bonuspoeng tidligere, men SAS sa det ikke gikk ann. Booker du dette vanlig via telefon?
Fra TRD f.eks kommer disse tre-legsalternativene opp som nederste alternativer på resultatsiden. Samme på appen..... Vet ikke hvordan disse vises fra OSL
Yepp. Booker via SAS tlf på eurobonus delen der. Visste ikke om det selv før for 2 mnd siden. Vilt gunstig.
Suverent, takk for infoen. Dette er jo supre greier. Enda en grunn til å gjennomføre bonus challenge. Selv om jeg må ha 9 t/r for 30k poeng. :S
Hei, jeg er ny på dette forumet så dere får ha min uvitenhet unnskyldt Jeg fikk også utfordringen 1 t/r 6000 poeng 2 t/r 10 000 poeng 3 t/r 30 000 poeng Da jeg uansett får til 2 t/r i den aktuelle perioden gjennom jobb satset jeg på 3 t/r og har nå bestilt en privat helgetur t/r OSL - VNO (Vilnius), denne turen er riktignok booket gjennom Expedia som et pakketilbud med hotell, bookingklasse O for OSL - VNO (flight 4913) og bookingklasse T for VNO - OSL (flight 4914) Jeg regner med jeg får bonuspoeng og 1 "tellende" t/r med denne billetten? Og flybillettene gjennom jobb bookes hos Berg-Hansen reisebyrå, så disse gjelder vel også på samme måte som om man booker direkte hos SAS?
Bonus Challenge vilkår: Gjelder kun reiser som flys av SAS. Reiseperiode: 8. januar – 29. februar 2016 Tydelig at SAS har tenkt seg om når de lagde reglene. Her skal ingen som reiser hjem etter jule og nyttårsferie få noe "gratis"
Vær sikker på at EB er registrert iallefall, så er du helt sikker. Dette kan du også gjøre ved innsjekk
Venta egentlig på en slik kommentar.... Skal vi kalle en kakespade en kakespade så er flightnr 3xxx/6xxx/8xxx/9xxx unntatt, alt annet skal være med.
Jeg spurte SAS kundekonsulent på telefon om man booker Trondheim (TRD) - Vilnius (VNO) t/r (med mellomlanding OSL) om det ville telle som 1 eller 2 t/r mtp. bonus challenge. Svaret jeg fikk var 1 t/r, og at man måtte booke TRD-OSL t/r + OSL-VNO t/r som to separate bestillinger for at det skulle bli registrert som 2 t/r. Ut fra det jeg leser i denne tråden så er opplysningene jeg fikk fra SAS kundekonsulent på telefon feil og at det i virkeligheten vil telle som 2 t/r selv med sammenhengende billett TRD-OSL-VNO t/r? (om jeg har forstått riktig...)